Haha ja het lijstje blijft maar groeien maar de middelen blijven dezelfde
Het begint met een S.
âŠquale 1521 COSC?
Nope
Ik snap het ook niet. Die SRPK17 is dan weer herinterpretatie van de eerste Seiko 5 en net zo cool. Die mag dan voor 410,- weg.
Heeft dan wel hardlex en een 4R36, maar komop hoe zit dat Seiko.
Niet.
hier noemen ze idd die prijs van 3800âŹ
âŠen hier ook:
Serica 5303 Cosc natuurlijk. Dat moge duidelijk zijn.
Groeten van zân Newtoniaanse broertje. Welke kleur heb je gekozen?
Welles.
Alle SLA en SJE horloges waren bij mijn weten tot nu toe tussen de 3000-4000 Euro, toch? Ik laat me graag corrigeren. Boven de 6K kom je voor een Seiko duiker bij Grand Seiko uit, meen ik.
Dan had ik een andere prijs voor de mijne.
Tja, ik heb het voor de mijne ook niet betaald. Of bedoel je nou dat het meer was?
Het kan natuurlijk zijn dat de straatprijs hoger was, de 62MAS sprak tot de verbeelding. Maar de listprijs was wat het was.
Je heb er zin in he?
Er staat niet veel op HF over de SRPK17 als ik zo snel zoek.
Gelukkig zijn daar letterlijk allle Youtubers en horlogepublicaties bovenop gesprongenâŠ
etc etc etcâŠ
Ik voorzie een rappe verkoop van die dingen, want de hypetrein is mooi op stoom. Terecht ook, super leuk ding.
En de âŹ410 is voor nagenoeg elke horloge liefhebber te doen.
15500 is veel die zullen niet snel allemaal weg zijn.
Dit is GS afwerking met zaratsu aan de zijkant perfect afgewerkt, super nauwkeurig hi-beat uurwerk, ever briljant staal en keramische bezel.
Dus zal niet alleen het uurwerk zijn wat het prijsverschil maakt.
Maar qua formaat is die nieuwe wel een topper, zeker de dikte met 12,5mm is super. Een 8L er in wat hier gezegd wordt lijkt mij dan ook geen optie aangezien die veel dikker is.
Bingo!
Klassiek zwart. Was duidelijk de winnaar. Laatst in Parijs langs geweest om 'm te passen. Zeer aardige vent, die Jerome. Nu maar wachten tot (hopelijk) september.
ARMIDA A12
Armida A12
- 38mm Diameter
- 13.8mm Thick
- 20mm Lug Width
- Stainless Steel
- Japanese Automatic Movement
- Domed Sapphire Crystal
- 300M Water Resistance
- RRP - ÂŁ370
Zo slappe hap
Aaaaahhhhh⊠de 37. Ik sta gecorrigeerd, die was er inderdaad ook. Dat was het duurste SLAatje wat ze ooit gemaakt hebben, denk ik. Juist die variant heb ik ook nog nooit vast gehad, wel de SLA017 en SLA033.
Bij 3000-40000 begin ik me achter de oren te krabben, maar 6.000 ballen voor een duikertje snap in nooit, ook niet als er Blancpain, Rolex of GlashĂŒtte op de wijzerplaat staat. Serieus geld geef je aan dress watches uit, in mijn beleving.
Wil je die gekloonde rommel wel even uit dit topic laten? Bah. Nu moet ik mân oogballen weer gaan wassen.