Oh nee!! Hij is gewoon perfect. Wat een ellende
Die SRPK17 is ook super. Jammer van de Hardlex, maar aan de andere kant wel fijn dat ik nu minder in de verleiding kom tot een impulsaankoop.
Oh nee!! Hij is gewoon perfect. Wat een ellende
Die SRPK17 is ook super. Jammer van de Hardlex, maar aan de andere kant wel fijn dat ik nu minder in de verleiding kom tot een impulsaankoop.
Érg mooi, ja!
Dat is mooi zeg…
Beetje de vibe van je oude Zimbe. Ik vind deze ook wel wat hebben.
Die van de Zimbe is gematteerd.
Deze lijkt me hetzelfde.
Heel mooie kleuren, misschien wel de beste variant tot nu toe. Ben benieuwd of we binnenkort een nieuwe iteratie gaan zien van dit model.
Nou, daar is ‘ie hoor. Hij oogt toch vrij groot op mijn pols (onder 17cm), ondanks de korte L2L. Valt enigszins tegen wat dat betreft. Maar, zeker mooi.
Gaaf de eerste op HF denk ik
Staat je ook niet gek
Nee, ‘t kan ook prima. Maar ik ken mezelf, vind horloges snel ‘te groot’ dragen, dus iets in mij zegt dat ik deze wellicht niet ga houden.
Nice! Ik heb hem vanmorgen toevallig via Monsterwatches besteld toen ik hem er plots op zag staan. Morgen kom hij binnen!
Vind hem inderdaad wel forser ogen dan verwacht, benieuwd hoe hij op mijn 17cm pols gaat staan. Sowieso een gokje deze blind buy maar wilde hem niet missen. Hoe voelt de bracelet, een beetje solide?
Ik had hetzelfde, beetje impuls aankoop om ‘m niet mis te lopen. Bracelet voelt goed, stevig. Clasp is dun en gestamped, dus zozo.
lume op 3
Gaaf! Gefeliciteerd! Vind 'm jou, qua maat, trouwens prima staan hoor. En rekening houdend met het bekende vergrotende effect van een met telefoon gemaakte wristshot, ga ik er vanuit dat ie irl nog een stukkie beter staat. Mooi ding, sowieso!
Nice! Is dat een nieuwe King Samurai?
Kon ik die wijzerplaat maar los bestellen. Die is gaaf om een mod te maken.
Nee, een oudje van @Tonnieb; achteraf iets te lang getwijfeld toen ie ‘m in het blauw gooide. SRPD13K, Zimbe nummer 9.
Gek genoeg oogt deze IRL ook nogal groot. Relatief veel dial. De Serica 5303, met min of meer dezelfde afmetingen (langere L2L zelfs) oogt en draagt een stuk compacter. Tja.
Thanks net even dat kleine irritante foutje om de scherpe randjes van mijn hebberigheid af te halen.