Zij zijn wel gecertificeerd Seiko dealer.
Maar of ze dan meer krijgen…?
Over welk horloge hebben jullie het ?
Zij zijn wel gecertificeerd Seiko dealer.
Maar of ze dan meer krijgen…?
Over welk horloge hebben jullie het ?
Sje093. Serieus gaaf horloge. Zit al lang te loeren naar een sla017 maar dit is misschien een betere optie.
Inderdaad mooi…
Ik zou bellen met Bouman.
Weet je gelijk hoe of wat.
Zeker waar. Maar die Serica diver draagt bijvoorbeeld veel compacter, ondanks dat die min of meer even groot is. Komt veel optisch bedrog bij kijken 🪄😃
Of juwelier Kremer, die is ook Seiko dealer.
Die kan je ook proberen ja.
Ik weet dat Bouman ze niet meer heeft. Van de week gebeld en vertelden me dat alle pre orders gereserveerd zijn. Al kan het zijn dat er iemand afvalt…
Mijn SRPK17 heb ik net even uitgepakt. Hele vette retro doos en het horloge is vele malen mooier in het echt! Moet wel enorm wennen want normaliter is dit niet een horloge dat bovenaan m’n bucketlist staat, maar hij is anders, tof en voelt heel solide aan! Hij laat zich wel moeilijk op de foto zetten… lijkt hier veel groter dan in RL om de pols.
Deze ene band zit iets te los, die andere iets te strak…
Fantastisch mooi horloge die nieuwe SJE093.
Zat nog eens over de hoge prijs na te denken. Natuurlijk duur voor een Seiko, maar is die prijs wel zo hoog als je bedenkt;
Wat mij persoonlijk eerder er van zou weerhouden is dat ze over een jaar of wat weer een soortgelijke introduceren net als de SJR093 dat is voor de SLA017 eigenaren…
Als we m’n allereerste quartz Seiko terzijde schuiven en alleen naar de overige serieuze Seiko’s kijk kom ik uit op een gemiddelde listprijs van zo’n 2700 Euro per stuk. Ik ervaar het dan ook niet als een exorbitante prijs voor een Seiko.
Gefeliciteerd. One of the happy few.
Ben benieuwd naar foto’s met een passende band.
Die gast heeft nog nooit een Seiko met 6L uurwerk om gehad, wat ik je brom.
Het lijkt een “before the fact” video van mensen die stock beelden gebruiken en dan een mening geven.
Hij heeft natuurlijk wel meerdere punten, waaronder het reguleren v/h uurwerk in deze prijs categorie zou het wel wenselijk zijn,
want het uurwerk is helemaal niet zo gek, sterker nog deze werd in grotere vorm (6L35) alleen gebruikt bij de speciale limited editions waaronder de 2 bloedmooie SJE085 en SJ073.
Waar ik het meest angstig om ben is dat deze wordt geüpgraded naar een duidelijk beter exemplaar met een Ever-Brilliant Steel case en ander high beat uurwerk.
5K…
Prijstechnisch vind ik hem toch te hoog ingeschaald.
3.5K was beter geweest.
Gelukkig zijn er goedkopere alternatieven…
Da’s nog eens een leuk prijsje!
Slechts 1 over
Prijs wordt toch iets hoger
€3700
Iemand biedt de SRPK17 al aan op Marktplaats voor 575€. Toch n beetje onsympathiek, ergens.
‘Tuurlijk, maar toch.
Moet kunnen. Waarom niet. Hoeft niet perse iemand van het forum te zijn natuurlijk. En ja, gezien de oplage zullen ze alleen maar meer geld waard gaan worden.