Nieuwe Seiko Modellen 2023: This time it's personal.

Whoop! Net een mail gehad dat mijn SRPK17 op de post gaat :partying_face::star_struck:

Ben benieuwd, mede omdat ik lees dat mensen hem te groot vinden en ik me dat amper kan voorstellen met zijn 43mm L2L…

3 likes

Ik zal je eerlijk zeggen dat dat probleem me al miskopen heeft bespaard. Want eerlijk is eerlijk, er zijn een paar van die gescalpte limiteds geweest die ik achteraf minder charmant begon te vinden, en er zijn er die na twee jaar de prijs waard waren die er voor gevraagd werd.

Tijd creëert genoeg afstand van de lust om de impulsieve miskoop te vermijden.

2 likes

Ik had ook de mail ontvangen, netjes dat je een nummer kon kiezen idd :-).

1 like

Behold: the SRPK22, het moet je ding maar zijn…

10 likes

En deze dan? Ik vind ze wel fascinerend - en heb verder echt helemaal niets met goud of duotone.

6 likes

Ik vind de bracelet best meevallen moet ik zeggen, het is meer de clasp die een beetje cheapy voelt, maar de bracelet zelf is goed.

Ik kan niet naar deze gast kijken.

4 likes

een 38.5mm Seiko Solar duiker én een 38mm Super Squale en die passen wel op mijn pols, maar deze echt niet. Helaas, want die kleur wil ik ook, overigens, teal is een andere kleur, blauw/groen.

Idem:
ADHD figuur
:cold_face:

1 like

Ik vind 'm erg grappig. Bovendien is het een rol die de man speelt. Maar wat ik nog het geinigst vind zijn die segmentjes “The wife said” in z’n video’s. Dat zouden meer Youtubers moeten doen over het onderwerp wat ze bespreken, als frisse dosis realiteitszin.

8 likes

SLA073

Cave diving dial.

42,6x13,1x49,3

8L35

9 likes
1 like

Ik dacht even dat het een Omega was. :sweat_smile:

2 likes

Sublieme afwerking!

17 likes

Snap ik, ik eerst ook niet. Een ‘acquired taste’. Nu vind ik ‘m wel leuk. En prima reviews.

1 like

Alleen jammer van de bijna 50mm lug to lug, anders was dit voor mij echt een topper geweest!

1 like

Dan moet ik weer aan deze denken:

Zo fout dat het goed wordt. Maar het blijft met zoveel goud wel schraal als het niet echt goud is. Maja, een vijfje van 14k is ook zo wat hè…

Tegeltjeswijsheid :ok_hand: Confronterend ook steeds dat je 2 weken na de eerste lust merkt dat de liefde een stuk minder is :confused:

1 like

Beetje achterlijk dat ze daar bijna net zo veel voor vragen dan een 5 GMT ….

Wil hem nog steeds wel hebben daar niet van :rofl:

STEL:
Je hebt geld en je mag kiezen…

SLA017, 39,9mm, 8L uurwerk €3800:

OF

SJEG093, 38mm, 6L uurwerk €3700:

OF

SLA073, 39,9mm, 8L uurwerk €3000:

Polletje:[poll type=regular results=always public=true chartType=bar]

Welke SEIKO diver wordt het?

• SLA017
  • SJE093