Nieuwe Seiko Modellen 2023: This time it's personal.

Geen ISO rating? Pas.

Is deze hier al voorbij gekomen, de SPB411J1

12 likes

Vreselijk zo‘n kleine GMT wijzer.

1 like

Is dat een goedkope GS gmt kloon?

1 like

Is dat geen wijnkast? Naja, technisch gezien een koelkast :grin:

Laat maar weten wat daar uitrolt :joy:

3 likes

Hahaha heel benieuwd😂

moet ook wel toegeven dat ze die datum beter weg konden laten imo. Of gewoon op 3 uur.

1 like

Alpinist gmt

Er gaan weer veel oudere modellen verkocht worden om plaats te maken hiervoor. Hoezee! Feit blijft dat het weer een mega dik/ hoog dragend horloge gaat zijn.

10 likes

Huh… ik weet niet echt wat ik van deze vind. De even getallen uurmarkeringen waren toch wel een van dé kenmerken van de Alpinist voor mij… hoewel ik de Baby en Laurel varianten zelf wat interessanter vond.

De stalen bezel insert vind ik dan weer verrassend aantrekkelijk.

1 like

Ik denk meer een vrij getrouwe heruitgave van de Navigator.

12 likes

Ik denk dat je gelijkt hebt! :slight_smile:

1 like

Is er ook in het blauw

Vind ik persoonlijk mooier.

6 likes

Vind ik persoonlijk bijzonder geslaagd zelfs.

1 like

6r54 nieuw gmt uurwerk?

Oooooh… Jammer dat ze voor een 3-6-9-12 layout zijn gegaan, dat wel. Maar ik vermoed dat deze te groot en te dik gaat zijn. Is er al iets bekend over de maten?

Cool ding. Sterker nog, cooler dan die Alpinist. Band is ook tof. Maar een mens vraagt zich af of Fratello al weet dat het in de pijpijn zit wanneer ze zoiets schrijven:

1 like

Seiko navigator 2.0. Zou best interesse hebben. GMT hand lijkt wel van de Seiko Duotime af te komen.

1 like

Worden dezelfde maten als de gewone alpinist. Vind deze een beetje te druk en te hoog. De 3,6 enz. is wel tof. De navigator zal me te groot zijn. Blijf maar wachten tot er iets geschikt uitkomt in het budget segment.

Opvolger
Seiko landmaster:

SLA071

6 likes

Naast de Alpinist gmt SPB377 en
SPB379 ( zie hierboven) komt er ook een wit exemplaar:

SPB409

Betere foto’s en details volgen…

4 likes

Die ziet er heel mooi uit en lijkt ook een echte bandenswapper. Als het horloge door het GMT uurwerk niet te dik wordt dan wordt dit een schot in de roos.

1 like

Wel grappig is dat de sites die wat info hadden over de Alpinist GMT bv. Monting in F en van Willigen in NL niet meer te bereiken zijn.

1 like