Da’s nèt zo’n opmerking als je vaak ziet in die huizenprogramma’s; “huis bevalt me niet, want dat interieur hè…”. Dat, en iets met smaeck. Je weet dat je horlogebandjes makkelijk kunt vervangen hè?
Je hebt niet verder gelezen onder de foto?
Ik vind het ook een vreemd bandje, en een vreemde foto overall. Misschien zit er een verhaal achter, maar foto ziet eruit alsof ze een dure sleutelhanger ofzo willen verkopen.
Zeker wel, dat over dat blauwe bandje heb ik ook gelezen. Dat bedoel ik met “Dat, en iets met smaeck”.
Wat ik zeg, iets met “smaeck”.
Nou mijn smaak is het in ieder geval niet. Echt een bijzonder lelijke bruinschakering, denk dat een andere band hem goed zou doen.
Niks mis met mooi strak chocolade-bruin.
Meh, die tint bruin doet 'm geen recht. Als ik na een toiletbezoek achterom kijk, zie ik aantrekkelijkere kleurschakeringen.
Eigenlijk, als je naar deze foto kijkt, hadden ze elk van de getoonde leerkleuren kunnen pakken en er beter mee uitgekomen dan wat er nu op het horloge zit… Dat gezegd hebbende vind ik zwart leer op een horloge doorgaans bijzonder saai, ik zou het ook niet snel dragen. Hoogstens bij nette zwarte schoenen - maar die heb ik niet, want ook dát vind ik maar zozo
Edit: zag een tijdje terug onderstaande horloge in het blauw, deze combinatie is bij mij wel blijven hangen. Ik heb een SARX055, komt in de buurt van die presage, zoiets wel aan het overwegen daarvoor.
Wat een mooi exemplaar zeg
Ook deze is erg mooi. Die heb ik maar even op mijn verlanglijstje gezet.
Ten eerste: Ja, maar ik vind moorkoppen vele malen lekkerder dan bossche bollen. Of gewoon roomsoesjes zonder chocolade.
Maar ziet die band van die Sharp Edge er nu niet eerder olijfgroen uit op deze render?
Het is een beetje offtopic, maar je weet dat moorkoppen sinds 2020 in de ban zijn gedaan wegens culinair racisme?
Hoho, de naam misschien, de dingen zelf nog niet hoor!! Dat zou wat zijn…
Da’s @Aamon z’n punt denk ik…
Vieze kleur, maar misschien beter dan donkerbruin. Best origineel bandje zo. Maar nog steeds zou ik er wat anders aan hangen.
Veel mooiere band me dunkt…
Wat mij steeds opvalt/irriteert is die soort waas die toeneemt naar de omtrek van de dial, bij de Sharp Edge. Dat zal wel met de render te maken hebben, maar wat moet dat voorstellen? Wordt dat motief op de dial minder sterk of is het een soort effect van het glas?
Ja. Is mij ook opgevallen. Ga er vooralsnog vanuit dat de gehele dial hetzelfde motief heeft.
Dat bandje ziet eruit als iets wat in een luier zit van een baby wat net voor het eerst vaste voeding opheeft.
Maar verder wel sjieke horloges.
Ik zat me al af te vragen hoe ik de kleur zou omschrijven. Dit is best treffend!
Het wordt steeds…
…… vaster…
Chocolade bol