Nieuwe Seiko modellen 2025. This time it's personal

Zal vandaag eens op de Heiligeweg poolshoogte gaan nemen.

1 like

Volgens de winkelier aan de Heiligeweg komen de nieuwe Alpinisten pas per 1 november naar Nederland. In België zijn ze op één plek (ik heb niet gevraagd waar) wel al te krijgen.
De nieuwe Speedtimer lag er alleen met de donkere wp (SPB515), die vond ik wat tegenvallen.

2 likes

Seiko komt met nieuwe Space Brothers

19 likes

Die 2 Space Brother limiteds zijn heel cool! Helaas JDM

Cool man

Nee man, dat is juist leuk. Iedere serieuze Seiko verzamelaar bewandelt die wegen graag.

4 likes

Ik heb ook al een zoekopdracht aangezet op Chrono :relieved:

Wow 45X eur… hmmm denk er ff over na…

Lijkt wel of je met het draaien van de bezel, de modus selecteert. Tijd, stopwatch, etc. Ook weer iets nieuws.

Dat denk ik ook aangezien de driehoek naar boven wijst vd mode

Nou, nieuw… Het is een reissue van Wubbo Ockels’ A829 uit de jaren 80.

2 likes

Laat ik het dan afwijkend noemen.

3 likes

Dat zeker. :+1: Ik vind het een tof ding in elk geval.

Cool!:sunglasses:

9 likes

Zag ze ook net passeren, heb nog niet gekeken hoe groot ze zijn maar ik wil de middelste

1 like

Smaken verschillen gelukkig vind ze Foei-Lelijk

Maar liefhebbers gerust ,.deze 3 zijn gewoon nu al voorbestelbaar in Europa
a’ €570

Beschrijving van het horloge
Seiko’s digitale alarmchronograaf laat zien hoe spannend digitale quartzhorloges kunnen zijn. De Seiko A829 is terug. Dit digitale quartzhorloge, ontwikkeld in de jaren 80, verwierf al snel een cultstatus dankzij zijn uitzonderlijke functionaliteit en opvallende design. Onder verzamelaars staat het ook bekend als de “Rotocall”, een bijnaam die verwijst naar de bediening via de achthoekige, veelhoekige lunette. In plaats van traditionele drukknoppen wordt de bidirectioneel draaiende lunette gebruikt om te schakelen tussen de displays. Deze omvatten een timer, een tweede tijdzone en een alarmfunctie. Het lcd-display is eveneens geïnspireerd op het klassieke model en gebruikt het karakteristieke lettertype van het historische model. Het biedt ook praktische verbeteringen zoals een AM/PM-indicator en een batterijniveau-indicator, waardoor het dagelijks leven nog gemakkelijker wordt.

1 like

Oh, jee…nee, da’s ook niks voor mij, maar chacun a son gout idd…

Ik denk dat deze er ook op een Nato-/Zuluband cool uit zullen zien. Voor mij ademt de SMGG21 ruimtevaart. Vanwege de prijs denk ik vooralsnog niet over aanschaf, maar wie weet in de toekomst…

570 vind ik wat veel ervoor? Maar zeker gaaf spul

Grappig. Maar ik sla toch over.