Tussen de 400-450 zal nieuw lukken iets later denk ik…
Wel leuk maar ook wel weer 400+…
Tussen de 400-450 zal nieuw lukken iets later denk ik…
Wel leuk maar ook wel weer 400+…
Jammer dat ‘Alpinist’ ontbreekt…
Een soort van cool, maar wel wat gimmicky, zeg maar. Ik zou 'm nooit kopen omdat het m’n stijl niet is, maar ik vind het super tof dat Seiko dit doet. Ik weet dat Seiko het LCD display horloge uit heeft gevonden, maar toch zou ik als ik het deed eerder bij een Casio uit komen.
mee eens, leuk om te zien wat ze doen en ziet er op een plaatje leuk uit, maar zou het niet gaan dragen
Vind het een hoop geld voor een simpel digitaal horloge met minder WR dan een Casio die de helft (of nog minder kost). Wat is nu echt het appeal van dit over een G-Shock?
Leuker model.
Ander merk.
Noem maar op. Wat maakt een submariner toffer dan een SKX? HF blijft niet de beste plek voor praktische overwegingen aangaande zingeving rond horloges
Dat is fair. Misschien is het beter om te zeggen dat ik persoonlijk liever 400 euro in een oude sok stop zonder rente met de kans dat ie gewassen wordt omdat ik geen waarde toeken aan een digitaal horloge.
Kleiner, platter, minder lomp, en daadwerkelijk leuk, metalen kast en bracelet (voor alle G-shock resin modellen), en het is van de uitvinders van het LCD horloge. En het quartz horloge.
G-shocks vind ik heel erg lelijk en heel erg naar, maar een Casio uit hun vintage serie is wel cool. Merk op dat die F91W en aanverwante modellen ook maar voor 30m WR in de boeken staan, dus die betere waterdichtheid is heel erg een G-shock ding, en geen algemeen Casio ding.
Contant geld is voor Duitsers en oude van dagen, en oude sokken horen in de kliko (als ze stuk zijn) of gewassen en gevouwen in de sokkenla (als ze niet stuk zijn). Ik begrijp dat iemand niet van digitale horloges is, maar vond dit een hele rare. Ik zou die 400 ballen in een investeringsfondsje storten, die gaan als een dolle op het moment.
Voor de dames een limited edition
en alleen verkrijgbaar bij de SeikoBoutique in Engeland.
Black Sold out
Moeilijk ding wel. Maar doet mij denken aan Seiko Lassale modellen uit de jaren '80:
Al ff m’n ogen open naar zoiets in goede staat voor een leuke prijs, leuk voor mevrouw Gee
Smaakvol
MAZDA SIRIT RACING, een team van autofabrikant MAZDA, heeft een chronograafmodel uitgebracht dat zich onder het motto “Samen de uitdaging aangaan” inzet om motorsport toegankelijker en leuker te maken.
Dit sportieve chronograafhorloge is geïnspireerd op de Mazda Spirit Racing-racewagens die over het circuit razen en heeft een glimmende zilveren wijzerplaat met opvallende oranje accenten.
Naast de hoogwaardige band van echt leer, wordt het geleverd met een originele polyesterband die zowel lichtgewicht en comfortabel om te dragen is, als zeer duurzaam.
Op de achterkant staat het logo “MAZDA SPIRIT RACING” en het serienummer gegraveerd.
Het wordt geleverd in een speciale originele doos.
[Verkoopinformatie]
・Officiële MAZDA EC-site
https://www.mazdacollection.jp…
[Productvragen]
https://www.mazdacollection.jp… Voor
vragen over productspecificaties kunt u bellen naar 0120-386-919 (Mazda Callcenter).
Prijs: 69.300 yen (inclusief belasting) omgerekend €395.