Ik snap die lokale exclusieve modellen nooit helemaal vanuit business perspectief. Ik zou die groene ook gewoon makkelijk willen krijgen. Zou ook best een hit kunnen zijn. Waarom dan al die potentiële sales mislopen.
Dat geld ook voor alle limited edition en drop modellen van tegenwoordig. Zal wel met de hype te maken hebben ofzo.
Buyee Cart is a shopping cart tool for delivering Japanese products worldwide.
Items you like from Japanese sites can be shipped straight to your door.
Ik vond het een topconcept. Ik was meteen enthousiast. Enige nadeel is dat ze niet buiten Japan leveren blijkbaar.
Als t allemaal weer zo moeilijk is dan haak ik af. Dat zegt misschien meer over mijn motivatie en is het daarom (voor mij) maar een goede zaak dat het niet kan.
Ik denk dat er n verschil is in de gebruikte spullen en daardoor t verschil in prijs. De toetoise heeft n 6r uurwerk, terwijl de tank clone volgens mij n veel goedkoper quartz uurwerk heeft, waardoor er misschien wel budget over is voor saffier? Ook n leder bandje is denk ik kwam kostprijs goedkoper dan n metalen band van de prospex samurai.
Ik vermoed dat het n veeg was ipv kras. N kras verdwijnt volgende mij niet zo maar. Vuil of oxidatie v die stoel op t glas is gekomen zou wel door misschien zwemmen of wassen wel kunnen zijn verdwenen zonder dat je er op hebt gelet.
Strak die nieuwe sluiting met zo te zien weer n ratchet extentie. Net als de oude praktisch en denk ook weer lekker lang. Alleen jammer dat uitgestrekt t er niet zo fraai uit ziet als bij de Glidelick v Rolex of die v Omega.
Ter verdediging van die GS, een black Bay pro en een Longines spirit gmt zijn niet bijster dunner. Maar het klopt, alles boven 12mm valt voor mij tegenwoordig gewoon af. Ik zit er zelfs over te denken om de Shunbun in de etalage te zetten.
Buiten de dikte? Prachtige horloges, en er is voor 5200 niets op de markt te vinden wat daar ook maar bij in de buurt komt qua afwerking, ontwerp en kwaliteit.
Die longines en BB pro zijn inderdaad ook te dik, echter vind ik het bij de BB nog in proportie gezien het design.
Deze GS is erg mooi, maar het zou nog veel mooier zijn als daar een goeie 2mm van af kon.
Wat ik irritant vind is dat dit misschien wel een mogelijkheid zou zijn, als ze die zicht-bodem achterwege lieten. Sowieso zou dan 1mm dunner haalbaar zijn, maar met wat aanpassingen mogelijk ook 2mm.
Dit kan het verschil zijn tussen een horloge die bovenop je pols zweeft als een hockey puck of een horloge die lekker vlak op de pols zit.