Ik dacht dat ze Astron altijd met GPS combineerden. Maar blijkbaar ook met RC.
Bij Seiko staat ie onder de Heren collectie. Dapper hoor 32mm ![]()
Hey, Archie Leach! Droeg hij in 1947 al een Seiko?
Tja, in 1947 droeg de heer een 34mm horloge en noemde het “Jumbo”, terwijl 32mm de normale maat was.
Bovendien heb je hier expres geen foto van Cary Grant in badpak gekozen, zeg maar.

Hee, is dat nou diezelfde gozer uit 2021, maar dan zonder baard?
Props voor de juiste naam.
In A Fish Called Wanda speelt John Cleese de hoofdrol. De naam van zijn karakter: Archie Leach ![]()
Het horloge wordt geproduceerd in een gelimiteerde oplage van slechts 500 stuks wereldwijd voor een verkoopprijs van 22.000 baht per stuk in Thailand. De officiële verkoop start op maandag 10 november 2025.
SEIKO Presage Cocktail Time ‘Maya Bay’ Limited Edition
SEIKO Presage Cocktail Time ‘Maya Bay’ Limited Edition
Het is geen Maya Bay maar Maja de Bij. ![]()
Rare kleur geel ![]()
Geel hadden ze al gehad helaas.
Seiko begint op Invicta te lijken:
Allemaal verschillende kleuren in beperkte oplages, maar het gaat natuurlijk om precies hetzelfde horloge.
Je bedoelt “letterlijk elk ander horlogemerk”?
- Hoeveel Speedmasters zijn er al geweest?
- Hoeveel kleurtjes niet-beschikbare Rolexen zijn er geweest?
- Kun je een merk noemen wat het niet doet? Want van Breitling tot Hanhart en van Cartier tot Timex, allemaal komen ze met limited shizzle in kleurtjes.
Ja idd
Ziekte van deze tijd.
Dat creëert schaarste en dus zijn hogere prijzen mogelijk, dat is dus interessant voor horlogemerken.
Als me dat toch eens een 37mm horloge was met 6L uurwerk aan boord en een maximale dikte van 11mm inclusief bol glas, dan had ik 'm zeer zeker nog gehad.
Helaas trek ik dress watches ter grootte van een sport chronograaf wat slecht. Dat emaille is wel de bom.
Nope
![]()
Kleurrijk