Nieuwe Seiko modellen 2025. This time it's personal

Ik mis Ad Albert Monen

Kunnen we al een Christmas unban aanvragen?

5 likes

Seiko Thailand lanceert Muay Thai King Sumo met 6R35 calibre, 500 stuks.

2 likes

Die ziet er dan ook direct uit alsof hij aan de binnenspiegel van een oude Thaise taxi hangt. Een erg moeie Thai, zeg maar.

13 likes

:joy:

Oei. Doet me denken aan de gouden Turtle die ik stiekem, op een foute manier, wel tof vond.
Maar er lijkt wel een heel fraai bewerkte wijzerplaat in te zitten, die komt op deze afbeeldingen niet goed uit de verf :face_with_monocle:

1 like

:joy: Zie het zo voor me.

3 likes

Niet mijn smaak,naar mijn gevoel perst Seiko zijn modellen uit als een citroen,verdien model zekers? Dompel ze allen in het multi kleurenbad,of voorzie ze van comic’s figuren etc.etc,
Blijkt wel afzet te vinden,zeker als ge nog de toverstok van L.E. boven haalt.
Ieder zijn smaak :relieved:Het zal nog effe duren eer men met effectieve verbeteringen,of nieuwere innovaties komt,maar dat kost geld natuurlijk.

1 like

Mijn hemel wat een ehhh… bijzonder horloge. :joy:

Ik heb wat moeite om het verband te leggen tussen Muay Thai en dat embleem achterop.

Benieuwd wat het ding moet gaan kosten. Binnenkort zit ik in het land der ladyboys dus wellicht kan ik er eentje “bewonderen”. :grin:

2 likes

Ga je eerst 't horloge bekijken of daarna?

5 likes

Ik vermoed dat ik de ladyboys eerder zie… 500 Zigeuner gouden Sumo’s vs 400.000 ladyboys in Thailand, waarbij ze schijnbaar “niet van echt te onderscheiden zijn”. Ik blijf schuilen achter mijn vriendin heb ik besloten.

1 like

Heel verstandig :smile:

Veel plezier daar, prachtig land!

1 like

Dan kan ze niet zien wat je doet! Slim! :wink:

1 like

Hahaha!!

Mijn vriendin is Kantonees, dus ik roep de hele tijd dat ik haar daar kwijt ga raken tussen de andere ladyboys. Ik slaap al weken in de andere kamer. :rofl: :rofl: :rofl:

3 likes

4 likes

Alleen voor de eerste 20 personen :smile:

Bij aankoop van Seiko Prospex Muay Thai Limited Edition horloge.
Bij Seiko Store, 1e verdieping, winkelcentrum Kasen.

Haal het nu. Special edition box met handtekening “Buakaw Banchamek”
Beperkte artikelen met slechts 20 dozen!

Bron: Seiko Thailand

1 like

Jesus wept.

Nu ben ik een groot liefhebber van gender bending, dus dat vind ik niet zo controversieel. Ik denk dat het haar eerder stoort dat je een Kantonees niet van een Thai zou kunnen onderscheiden.

1 like

Nee hoor. Weinig aan de hand hier. Ze heeft dezelfde humor als ik, dus het gaat beide kanten op dit verhaal. :laughing:

1 like