Goeie update hoor. Beter dan dat gedoe met een pinnetje.
Ik kan je verder niet helpen.
Klopt… maar voor de warme dagen kan dat wel net het verschil maken.
Ik heb er naar gekeken om mijne te upgraden, maar als ik het goed heb gelezen heeft hij maar twee standen en dus niet op elke maat aan te passen. Dat had voor mij onvoldoende meerwaarde omdat de band goed zit.
Zeker waar, maar is wel een aardig verschil.
Dat kan ik bevestigen. Sinds recent de moonwatch in bezit, inclusief de nieuwe sluiting met 2-standen slider. Erg makkelijk om bijvoorbeeld in de avond ‘m even in de lossere stand te zetten.
Dat ziet er fijn uit!
Geen gepiel meer met pinnetjes maar gewoon push, schuif & klaar. Geen idee wanneer ze dat gedaan hebben, maar ik zou de ‘nieuwe’ niet erg vinden.
Jajaja, die wil ik wel kopen maar ja … jij hebt 'm!
Mijn Astron had dat overigens niet. Dat was gewoon klooien met pinnetjes en gaatjes.
Mooiste Plus van mijn model.
Kopen kan waarschijnlijk tzt wel weer eens…
Goh. Echt?
Uh huh
Goed gezien. In mijn vooronderzoek en voorpret was me dit ook opgevallen. Volhens mij zag ik het in een filmpje voorbij komen en daar werd verteld dat Omega deze upgrade stilletjes had doorgevoerd.
Is ergens een topic over!
Ik heb het gevonden, stond ergens bij moonwatch only
Dude, had je dan vooraf even ingelezen.
Maar je gaat toch geen nieuw horloge kopen bij de AD met nog de oude sluiting erop zonder quick adjustment? Zou ik niet mee akkoord gaan. Tenzij genoeg korting.
Vind ik ook. Al moet ik zeggen dat ik drie weken geleden geen Speedmaster kon vinden met de snelverstelling.
Eigenlijk is de oude variant een oud model waarop ze ook gewoon een degelijke korting moeten geven als ze de nieuwe variant niet kunnen leveren.
Nee zeker niet… maar het viel me op bij het passen, terwijl ze in sommige YouTube filmpjes het juist stom vinden dat het er (nog) niet op zat…
Heeft ie 3 standen? Vind t wel bijzonder voor zo n kleine sluiting.