Zeg maar onderbroeken elastiek
Als mijn zoon voor de eerste keer vader wordt, krijgt ie m van me. In de tussentijd krijgt ie van mij gebruikerssporen mee . Wat een heerlijk horloge!
Even een kleine update:
Hierbij de juiste referenties voor de nieuwe banden met micro-afstelling met knopje. Iets goedkoper dan eerst in het Omega systeem stond (mijn AD was ook blij verrrast).
Brushed 020Z017488 (760€, recommended retail price)
Polished 020Z017493 (760€, recommended retail price)
Binnenkort ophalen als die K$T griep voorbij is…
Gaat de sluiting ook los verkocht worden om hem te kunnen wisselen?
exact mijn vraag, ik meen ergens gelezen te hebben dat de aansluiting met de band net anders is…kan het alleen niet zo snel terugvinden…
Leuk een puzzeltje erbij! Thanks!
Ja, maar het is dus nog even de vraag of alles past. Ik ga dit proberen op te meten als ik de banden heb opgehaald.
Dit kan inderdaad een probleem zijn, maar de afstand van die micro-afstelling is hetzelfde (twee gaatjes) dus ik ben benieuwd of het echt zo anders is.
Dit is het verschil bij de flatlink sluitingen, het deel dat in- en uitschuift is wel onderdeel van de sluiting, ook als je het los bestelt. En de bandaanzet is aan die kant hetzelfde.
Zou deze ook geschikt zijn voor de ed white flatlink bracelet?
Ik heb voor deze sluiting gekozen omdat deze het moderne Omega logo heeft, wat weer goed past bij de Silver Snoopy 50th. Ik zou eens moeten kijken of de Ed White band deze sluitingaanzet heeft. Het is allemaal helaas niet zo vanzelfsprekend. Op de foto hierboven zie je linksonder het probleem, die twee pootjes zijn iets dunner bij de verstelbare sluiting met het knopje. Dus het middendeel is iets dikker. Daardoor is de sluitingschakel ook anders.
Iemand weet van terug prijsverhoging in Januari ?