En natuurlijk de Ultraman op de subwijzerplaat die alleen oranje “gloeit” met een UV lamp (dus niet met de zon). Had niet gehoeven, liever op het achterdeksel zoals de Silver Snoopy 45th bijvoorbeeld.
Plaatje Fratello:
En natuurlijk de Ultraman op de subwijzerplaat die alleen oranje “gloeit” met een UV lamp (dus niet met de zon). Had niet gehoeven, liever op het achterdeksel zoals de Silver Snoopy 45th bijvoorbeeld.
Plaatje Fratello:
Ik heb net van mijn AD vernomen dat hij de bekende 3861 Moonwatch band (in beide uitvoeringen) niet meer kan bestellen. Nu blijkt er dus inderdaad een nieuwe band uitgebracht te zijn, ik gok dus met de “on the fly” microverstelling (deze zou ook deze maanduitkomen). Prijs is nu ongeveer 830 euro geworden en 2 tot 3 weken levertijd. Referentie 020Z017488 (BRAC310ST42). Kan iemand zien of deze referentie inderdaad een nieuwe band betreft? @Horloge24 André wellicht?
Jullie weten al meer dan ik weet. Heb net het opgegeven referentienummer ingevoerd en inderdaad is het de nieuwe Speedmaster uitvoering. En deze heeft een comfort verstelling.
Heb net met Omega gebeld en de band heeft een levertijd van 2 weken, had nog 2 stuks van de oude in back order en deze laten omzetten naar de nieuwe band.
Betreft het een nieuwe band of is enkel de sluiting anders? En zo ja, kan die sluiting dan ook los besteld worden?
Aan de nummers te zien is de huidige band niet om te bouwen naar de nieuwe sluiting. De eindschakel die in de sluiting glijdt is namelijk niet te bestellen…
Duidelijk, dank!
Overigens past de huidige band me uitstekend.
Dat is goed om te weten! Het verbaast me wel, want de nieuwe '57 sluiting past wel 99% perfect op de Apollo 11 flatlink band. Beide sluitingen hebben verder hetzelfde uiterlijk en afmetingen. Ik schijf 99% omdat de '57 band niet 100% gelijk is aan de Apollo 11 50th band, dus er zijn wat productietoleranties. Daarbij was de eindschakel die in de sluiting “glijdt” wel volledig compatibel met de sluiting die geen microafstelling “on the fly” (is daar een beter woord voor) had.
Dat vind ik wel slecht van Omega. Niet echt klant gericht om het op die manier te doen. Hadden gelijk een band met snelverstelling moeten lanceren met de 3861. Nu voelt het als een cashgrab.
Nu heb ik de mazzel dat mijn band mij prima past, maar vind het wel jammer dat ik hem niet kan upgraden.
De president 1171 van US past met wat gepiel op de nieuwe 3861. Echter de originele past mij ook prima en is meer
Dit inderdaad. Was aardig geweest als deze feature voor 200-300 extra te koop was geweest ipv direct 830 voor een volledig nieuwe band
Kan jij ook zien welke referentie bij welke band hoort? Dus wat is de referentie van de volledig geborstelde band en welke referentie heeft de gepolijste tussenschakeltjes.
Prachtige 145.012! Zo zie je ze niet vaak!
Lekker hoor een 105.012 CB😍
Net zo scherp als de kast!
Toffe combo!!
Thx
Ah een 105.012? Ik dacht een 145.012 door de langere pushers. Kast is wel heel erg scherp