Erg gave reversed panda Speedmaster zeg! Pfff…
Alleen het font op de sub dials vind ik net wat te groot en te dik zo op het oog. Zou wat subtieler mogen.
Kijk: toen Omega met de Speedmaster op “Oysterflex” kwam, was vrij duidelijk waar de inspiratie vandaan kwam.
Maar om alléén op basis van een reversed panda meteen een link te leggen… dan kun je net zo goed roepen dat de Daytona een hommage is aan een Heuer Autavia of een Breitling.
Maar goed. Ik snap het wel. Het is online heel populair om de speedy aapt Daytona na mening te papegaaien.
Zit wat mij betreft een beetje in hetzelfde spectrum als de Hublot haat. Iedereen praat elkaar na.
Toen was daar niemand mee bezig denk ik. Rolex daytona’s liepen slecht. En de speedy was een paar jaar later de winnaar, maar niet vanwege het stalen randje om de lunette.
Normaal niet van gouden horloges maar damn, dit is by far een van de tofste die ik ooit heb gezien. Helaas wat boven budget maar echt een prachtig horloge. Goed gedaan Omega.
Misschien een domme vraag, maar is het bij dit soort release zo dat je op een of andere lijst bij de AD moet staan om te mogen kopen? Of kan je gewoon binnenstappen en eentje bestellen?