Nieuwe zoektocht.... Tool/diver/tactical/Field...???

Dus je stelt hem voor te kopen wat hij al heeft?

4 likes

Oh f*** ik had alleen plaatjes gekeken. :sweat_smile:

1 like

Idd. De Hydroconquest heb ik al. :joy:

1 like

Deze zou ook wel tof zijn. Met korting ongeveer 300 euro boven je budget.

Heb je duiker, field en pilot chrono. Zou mooi trio zijn.

2 likes

Weet niet of dit iets is wat jij zoekt,maar op nato kan je hem wel in de tool/fieldwatch hoek plaatsen.

Naar mijn mening echt een topper in de categorie tot 1000 euro

8 likes

7 likes

Mooi horloge voor een mooie prijs.

2 likes

Mooi hoor alleen ik heb deze al.

2 likes

Nomos is zeker een mooi horloge. Lugs… ? :thinking:
Thnx

1 like

Bandaanzet is 20mm, lug to lug is 45/46mm

1 like

Je had het al over Echo/Neutra dus wellicht heb je deze al gezien?

5 likes

Als je het mij vraagt: Glycine Combat Sub.
Zwitsers. Field invloed van de Glycine Combat reeks, maar met duikring en schroefkroon. 42 mm maar draagt als 40mm. (Dun en erg gebogen lugs). Erg betaalbaar voor de specs. Enfin, mijn daily, en dat zal nog even zo blijven.

7 likes

Baltic lijkt me een prima optie. Heb hem al 3 weken onafgebroken aan de pols op vakantie, heerlijk comfortabel en ruim binnen budget!

7 likes

Chonker?

2 likes

Que?

Dat het een dikzak is.

Oh op die fiets. Ja ben benieuwd. Zou hem daarvoor eerst in het echt moeten zien. Het is een Flieger dus dan is meer geaccepteerd. Mijn IWC Le Petit Prince Chronograph was ook geen kleintje, maar kon in die context prima.

:point_up:

Dit inderdaad.

Waarom zou je een tool/field watch willen als je al die Damasko hebt @jeronimo ? Ik zie het merendeel van je andere keuzes als een beetje in hetzelfde ballpark dan de Damasko of de Longines.

1 like

Tja. Met 100m kan dat ook gewoon.

Ik zou twee horloges in de mix gooien om je leven moeilijker te maken:


Yema FlyGraf M1. 300m WR. Je kunt er nipt mee zwemmen, maar het is een Flieger.

En een witte Baltic Aquascaphe, want eens wat anders:

Allebei RUIM ONDER BUDGET. Ik zet het even dik aan, want ik ken dat hier: “Rek je budget even op”, zeiden ze. “Da’s zeker zo mooi”, zeiden ze.

Ik zou uit jouw lijst de Serica nemen, maar ik vind de lugs van mijn Yema veul mooier. :stuck_out_tongue:

Andere mooie kanshebber: Mühle Terrasport II. You chose wisely.

Nog even een budgetknallertje voor bij die Yema, zodat je dan toch een duiker bij hebt waarmee je kunt zwemmen. De duiker is wel 100m minder waterdicht dan de Yema Flygraf, met een pauperige 200m rating.

Amphibia 150 kast. 90 ballen inclusief import. :+1:

5 likes

Ik vind die serica zo vet! Echt heel cool met zo’n California dial :ok_hand: en ik vind zelf deze ook cool met dit wensenlijstje in ogenschouw;

Undone Basecamp Cali classic 40mm

Unimatic u2-h

Mat California

Nodus sector

Of wellicht een gebruikte Ball Fireman of Monta?

1 like