Nieuwe zoektocht.... Tool/diver/tactical/Field...???

Klopt wat je zegt, ik ben wel van dit soort modellen.

dank je voor je inbreng. De Yema is echt een mooi horloge alleen niet wat ik zoek.
De Baltic… mwah ziet er niet slecht uit, de wijzers vind ik te iel bij dit model.

De Muhle heb ik al langer op het oog. Ik heb ze nog nooit in het echt gezien maar volgens mij echt een mooi merk. Een soort kruising tussen Sinn en Damasko.

Amphibia heb ik een tijdje gehad om te testen, het is echt een tank. Maar niet mijn ding.

Die is tof , kon ik nog niet . Dacht altijd dat die er alleen in 43 waren .

1 like

Thnx voor de tips.

Undone: Ik ben niet van de Mercedes ster… Ik heb dit ooit eerder gezien bij een merk, ik weet de naam niet meer… :wink:

Unimatic heeft leuke/mooie modellen, alleen heb ik vaker op het punt gestaan er een te bestellen, alleen nog nooit gedaan. Elke keer twijfel ik.

De Serica is denk ik meer tijdloos tov een Unimatic en een Undone.

Ik wil een nieuw horloge.

Snap ik, ik zou uit jouw lijstje echt voor de serica of unimatic gaan :ok_hand: beide heel cool en ff wat anders dan je hebt

Ik wou traska nog even vermelden. De summiteer v2 is wel heel veel bang 4 buck. En net zoals mijn 2 vorige voorstellen ook ferm onder max budget. Ik kijk naar jouw @Fate_Amenable_To_Change :face_with_raised_eyebrow:

8 likes

Goedkoper ga je hem niet vinden.

6 likes

Ik zag deze van @Stefanmol. Zeker een mooi horloge. En een zeer nette prijs. :+1:

1 like

Yes, ik heb gebruik gemaakt van deze aanbieding. Komt in totaal (BTW verschil en flinke verzendkosten) op €198 bij levering in NL. Komt bij een juwelier uit Hamburg vandaan (geautoriseerd Citizen dealer).

1 like

Ook een mooi model, 39mm.

2 likes

De nieuwe Christopher Ward green C63 sealander horloges zijn ook waanzinnig :ok_hand:t2:

8 likes

Ik heb een shortlist.

Alleen eerst de Citzens verkopen. :wink:



outsider… Seiko Prospex Land horloge

Stemmen maar…

Stemmen maar…
  • Serica
  • Hanhart
  • Squale
  • Seiko
  • iets anders… .

0 stemmers

Iets anders gestemd, dan graag suggestie delen. :+1:

1 like

Morgenavond hopelijk diverse modellen passen.

De Pioneer Preventor 9 zeker.


Wellicht deze 2 ook nog.


7 likes

Tof hoor, ik vind die onderste ook erg geslaagd :ok_hand: veel plezier

1 like

Die zijn tof , gelijk eens kijken :+1:

1 like

Ja die zijn inderdaad heel gaaf :ok_hand:t2:

1 like

Zo, net ff 3 horloges gepast. Mooi merk. De 417 (steve mcqueen) is erg mooi. De Hanhart Preventor9 valt toch af. De metalen band is wel echt heel goed. Mijn zoektocht gaat vrees ik toch nog door.

8 likes

9 likes

Zeker tof, maar de witte mist de uitgesneden markers op 3/6/9. En dat is juist één van de details die de Aquascaphe zo tof maakt.

4 likes

Dat klopt :wink:
Dank je wel nog voor je tijd. Zeer mooie horloges.