He grappig, dat doe ik bijna de hele dag.
Dan heb ik altijd het idee dat ik mijn aanvraag niet duidelijk genoeg heb gespecificeerd
Als diegene die 50% hoger zit wel 40% van de prijs afdoet als onderhandeling bel ik hem nooit meerā¦
He grappig, dat doe ik bijna de hele dag.
Dan heb ik altijd het idee dat ik mijn aanvraag niet duidelijk genoeg heb gespecificeerd
Als diegene die 50% hoger zit wel 40% van de prijs afdoet als onderhandeling bel ik hem nooit meerā¦
Ik rijd een eerlijke auto
Oh, nou trek je een kan wormen openā¦Wel es een keuken gekocht? 70 procent korting in 10 minuten als je nu tekent! ok,terug on topic.
PrivƩ 3 stuks in de afgelopen 5 jaar
Zakelijk 700 stuks in de afgelopen 3 jaar
Niks van datā¦
Was je vrouw toch snel uit gekeken op de kleur?
Marketing en vraagā¦
Daar heb je gelijk in maar afdingen is niet hetzelfde als iemand het vel over de oren trekken.
Wij Nederlanders betalen ānetjesā de vraagprijs maar komen vervolgens nooit meer bij die zaak terug als we later horen dat een ander het voor minder heeft gekocht
Daar ben je als middenstander dan ook niet mee gediend op de langere termijn
Nieuwe keuken voor de verkoop er in gezet, nieuwe keuken in nieuw huis, toch weer ander huis gezien maar moet wel een nieuwe keuken inā¦
FMLā¦
Daarom consequent zijn en niemand korting geven, dan heb je ook nooit dat iemand het voor minder kreeg
Zelf ook schuldig met een at en smpc.
Dit draadje zou niet misstaan in het groene deelā¦
Moet ik toch even mijn strategie gaan aanpassen, ben in Nederland niet verder gekomen dan 15%. Vandaar dat ik nu maar eens weer wat ga passen in de vakantie, nou ja, heb er al 1 laten bestellen en ligt klaar voor mij 30% is toch een mooie korting.
Nog even langs bij ideal voor een air king en dan jou tactiek toepassen, gestrekt been erin en 20% korting, zou het lukken denk je
Ik vind het juist interessant dat Rolex de prijzen veel minder verhoogd heeft de afgelopen paar jaar. Relatief gezien is Rolex dus goedkoper geworden. Een Rolex explorer op staal is qua listprijs precies het zelfde een speedmaster.
Ik ben niet heel erg bekend in de prijsklasse. Maar een El Primero zie ik wel als een hoogwaardiger horloge bijvoorbeeld. Aan de andere kant is een Tudor dan weer goedkoper.
Mag ik dit heel naief noemen. Werkend in de verkoop moet je toch wel beter weten?
Hij werkt niet āin de verkoopā maar heeft zijn eigen bedrijf. Die knutselen ook in hun vrije tijd aan de waarheid.
Ik snap dat je dat naĆÆef vind hoor en dat is het misschien ook wel.
Ik voel me er goed bij en kan iedereen in de ogen aankijken bij mān eigen manier van handelen, dat is me ook wat waard.
Wat een ander doet, mag diegene zelf weten natuurlijk.
Maar het is toch niet zo dat als je onderhandelt je iemand niet meer in de ogen kunt kijken? Je hoeft iemand niet uit te kleden maar onderhandelen is juist ook weer onderdeel van de charme naar mijn mening.
Ik respecteer het juist als iemand bij mij (op een leuke manier ) onderhandelt.
Ik moet iedere dag onze diensten verkopen, dus telt als verkoop toch?
De korting hangt natuurlijk wel samen met de gangbaar heid van het model Had als een van de eersten een FXD, maar toen natuurlijk ook niet lopen zeuren om korting
Ik heb vooral het tegenovergestelde gevoel daarbij.
Ik vind het altijd jammer als mensen vragen of er wat vanaf kan. Ik bied ze namelijk een eerlijke prijs (wat ze uiteraard niet kunnen weten)
Voelt voor mij alsof ik niet geloofwaardig ben met mān voorgestelde prijs. (Ik weet hetā¦
Slappe ziel)