Niglo is offline

Ik zal ook dan nog even je avatar voor je fixen!
Dat had je mij niet verteld :joy:

Voel mij vereerd dat ik jullie logo heb mogen ontwerpen! :facepunch:

Heel veel succes. :ok_hand:

7 likes

Veel succes Harry, en wel zo handig dat men ook terecht kan voor reparatie.
Ik meld me begin volgend jaar nog want heb nog iets liggen wat een servicebeurtje kan gebruiken.

1 like

Gaaf, veel succes!

1 like

Succes Harry

1 like

Natuurlijk wens ik je alle succes met de onderneming, Harry! Een heel mooie en dappere stap. Toch vind ik het - en ik weet dat dit egoïstisch is - ook een klein beetje verdrietig. In de contacten die ik met jou heb gehad, leerde ik jou kennen als een van de forumleden die volkomen wars is van trends en hypes, en van het hele commerciële circus dat onze hobby is geworden. Die onbevangen blik is volgens mij heel moeilijk vol te houden als horloges je broodwinning zijn. Voor mijn gevoel winnen we dus een mooi, vertrouwd ‘adresje’ maar verliezen we een klein beetje van een liefhebber pur sang. Terwijl we die hier op het forum zo goed kunnen gebruiken.

Vat dit alsjeblieft niet op als een negatieve reactie, want ik vind het echt fantastisch wat je gaat doen. De site ziet er heel mooi uit en ik kom ongetwijfeld nog eens uit bij jouw winkel. Ik hoop alleen voor jou (en voor ons) dat je de liefhebberij niet uit het oog verliest. :blush:

10 likes

Onwijs gaaf! Vanaf nu de place to be :sunglasses: :tada:

En hieronder aflevering 1 op het Youtube kanaal!

13 likes

Mooie stap. Veel succes! :slight_smile:

2 likes

Gefeliciteerd Harry, veel succes! Weer een mooie site erbij om in de gaten te houden :wink:

2 likes

Top hoor. Mooi filmpje…enthousiast en inhoudelijk. Ziet er allemaal zeer weloverwogen en verzorgd uit. :ok_hand: Leuk kanaal om te gaan volgen.

3 likes

Succes! Mooie site. Tip: fotografeer de horloges allemaal met dezelfde tijd (de welbekende 10 over 10 bijvoorbeeld).

2 likes

Heel veel succes gewenst Harry!:+1:
De webshop ziet er goed uit. Dat het een succes mag worden en een begin van vele nieuwe ontmoetingen met andere horlogefanaten😁

2 likes

’Je kunt beter spijt hebben van wat je wel hebt gedaan, dan van wat je niet hebt gedaan’

:sunflower:

Veel succes Harry, en met @Tokes heb je een prima horlogemaker en kompaan.

3 likes

Superleuk!

Heel veel succes, aan je collectie zal het niet liggen :+1: :+1:

2 likes

Succes Harry,ik zal de site in de gaten houden

171 likes,welke badge krijg je daar voor :grinning:

2 likes

Haha, cool! Stylish, net als AVW, daar kunnen de boys nog wat van leren :ok_hand:

5 likes

@anon34385602HFH,Harry heel veel succes met jullie nieuwe onderneming in deze tijden… Ga snel eens op de site kijken :+1:t2: :innocent:

2 likes

Hi Harry

Wat een leuk verhaal en wat een leuk initiatief.
Superleuk man.
Je bent nog hartstikke jong :sunglasses:
Ik heb een vergelijkbare stap gemaakt op mijn 50e en dat is alweer bijna 16 jaar geleden :flushed: en heb er nooit spijt van gehad.
Heeft vanaf dag 1 gelopen als een trein.
Als je doet waar je blij van wordt geeft dat bakken energie.
Veel plezier en succes gewenst. :+1:
Gr
Henk

2 likes

Bij mij loopt het geluid niet synchroon en wie is die meneer?

2 likes

Super, heel veel succes.

2 likes

Mooi man! Echt super gaaf!

Vanmiddag met je rechter hand gesproken die net als jij zo trots als een pauw is!

Ik zal jullie site zeker volgen en wie weet een aanschaf doen, koop graag van liefhebbers!
Jullie gekozen markt is mij nog ietwat nieuw , maar vind hem met de dag interessanter worden.

Veel succes en vooral veel plezier gewenst met deze prachtige stap.

2 likes