Ook een Nomos-configuratie die niet m’n voorkeur geniet is vele malen leuker dan vele andere horloges.
Grappig genoeg vind ik dat oprecht één van je mooiste horloges. Dat ontwerp, daar ga ik heel erg goed op.
Ook een Nomos-configuratie die niet m’n voorkeur geniet is vele malen leuker dan vele andere horloges.
Grappig genoeg vind ik dat oprecht één van je mooiste horloges. Dat ontwerp, daar ga ik heel erg goed op.
Dat had ik wel verwacht inderdaad.
Deze blijft me gelukkig bekoren. Wat maken die gasten toch prachtige dingen. En voor redelijk geld ook. As we speak:
Die implementatie met die witte strepen onder die sandwich is natuurlijk wel veel sjieker dan een ordinaire zeigerdatum.
Hier beter te zien, de datum. Het groen is fluoriserend. Volstrekt overbodig, want in het donker zie je dus enkel twee groene streepjes. Wel een leuk kleuraccentje.
En een leuk horloge, los daarvan.
En op mijn beurt ben ik stilletjes onder de indruk van de Tangente Neomatik Update met ruthenium wijzerplaat. Die wil ik wel eens aanschouwen, ook om de pols. De kleur doet me weer denken aan dat andere kleinood uit Glashütte dat ik mag koesteren. Ik zal geen non-Nomos plaatjes posten, maar de GO Panoreserve is waar ik op doel.
Wow!
Die is ook prachtig! Ik mag z’n ‘aardse’ neef (Sand) koesteren.
Is dit de nieuwe 38mm
Ziet er goed uit!!!
Klopt
Mooie verbetering inderdaad qua diameter👌
Wat een mooie foto