Glashütte Original only

yip, dat is het plan, met een seaq & seaq panorama date

1 like

Ik moet even nadenken maar ik denk niet dat ik al mooiere blue dials ben tegengekomen …

22 likes

Tof! De Chronograph vindt ik alleen nog mooier :heart_eyes: Is wel een dikkertje of is het mooi in verhouding?

8 likes

kan zeker een mannelijke pols gebruiken … maar blijft toch wel in verhouding en op die rubber zit hij enorm comfy. (op de fabric strap zou jij wat uit balans zijn denk ik ) … of ik zie gewoon héél veel door de vingers omdat ze er echt allemaal zo geweldig uitzien… love is blind enzo …

landscape foto’s … ik was vergeten dat het kon :slight_smile:
anyway top trio dit en ik zou zelf niet meteen kunnen kiezen.

mijn pols is 16,5cm … ze zitten alle drie eigenlijk wel goed.
de chrono vind ik de mooiste (positie bigdate werkt beter voor me) maar als ik denk aan daily valt die dan wel eerst af denk ik maar ik had niet gedacht de keuze tussen de SeaQ en Panorama date zo moeilijk te vinden (die laatste is ook 43,2mm zoals de chrono trouwens) Die open caseback op de date maakt het extra moeilijk.

en soms vraag ik me af … hoe moeilijk kan het zijn om vb ook een no-date 39,5 met open caseback te introduceren … dat zou toch verkopen als gek ? oh … en liefst nog eentje zonder met witte lume applicatie zoals op de bicolor (en niet die faux-patina)

ook nog: aangezien ik hier maar nieuw ben … kan zoiets niet eerder in een nieuw topic of moet dit hier ?

8 likes

Mooie avond voor deze grootheid.

29 likes

20 likes

Deze heeft een tijdje op zich laten wachten. Een tijdje terug had ik 3 SeaQ modellen van Glashutte Original in de studio… En ja … ik wil ook een SeaQ 39 met open caseback maar toch heeft de de panorama date me weten te verrassen. Zelf op mijn pols van 16,5cm super draagbaar.

En die chrono dan ! Wow. Voelt dat tikkeltje TE groot ook al is die lug to lug identiek aan de panorama date maar als ik dit zou kunnen rocken dan weet ik wel wat kiezen in vergelijking met de grote jongens van breitling en iwc … te mooi

Anyway, linkje naar de video =>

15 likes

Maar allez toch, wat is die mooi. :heart_eyes:

21 likes

Ook best mooi :ok_hand:

17 likes

Eveneens prachtig! Morgen de gele?

1 like

Stilgevallen en opgeborgen. Ga de komende tijd deze 2 blijven dragen

1 like

De nieuwe LE’s voor 2024. Als ik er nu geen drie al had dan sloeg ik nu dubbel toe.
Maar trop is te veel en te veel is trop :grimacing:

9 likes

Deze kleuren wijken te weinig af van de kleuren die je hebt. Vind de jouwe mooier

3 likes

Helemaal waar, mijn kleuren zijn echt mooier lijkt me ook. Maar die zwarte cirkels zijn graaf. :heart_eyes:

1 like

Deze kleur zou tof zijn op de chrono

7 likes

Nee, die heeft open ruimte nodig vind ik.

1 like

Een van HF mooiste topics :kissing_heart:

20 likes

Prachtig die SeaQ, vooral met stalen band. Zie je niet veel… :ok_hand:

1 like

Krijg hem nog in duitsland voor 7k fors ‘afgeprijsd’ denk dat er nog wel meer mogelijk is niet aangezet, deze gehad mooi kwaliteit, goede klantenservice… ps bij lucker in aachen

Ps nog twee 60 ties ook aanwezig