Nomos only

Hierbij nog een foto:

10 likes

Heel mooi dat blauw! :ok_hand:

Ik heb helaas een mindere ervaring met Nomos. Ik heb mijn Tangente na 6 jaar eens binnen gegeven voor service en vooral omdat ik een aantal diepe deukjes in de bezel had wou ik een bezel swap doen.

Ik was in december bij de AD en ik heb hem toen afgegeven en benadrukt dat de kast niet gepolijst moest worden om geen afrondingen te krijgen, enkel de bezel vervangen. Ik heb dit nog eens achteraf via mail gestuurd voor de zekerheid. Je hoort hem al komen… 🫣

Ik werd gebeld dat mijn Nomos na 6 maand (!) weer binnen was en vandaag dus wat tijd gevonden om erom te gaan.

Een foto van een paar jaar terug:

En zo lag hij klaar. Een paar snelle foto’s bij de AD. Kijk vooral naar de lugs.

Bij de AD waren ze wel zeker behulpzaam en gingen ze dit oplossen. Retour naar Nomos dus voor een nieuwe kast.

Het zal ongetwijfeld goed komen, maar dit is de 2de keer dat ik een horloge naar een merk stuur via een AD en 2 keer rondgepolijst… dat ze dit zelf zo goedkeuren snap ik echt niet, je zou op den duur schrik krijgen om een horloge af te geven :thinking::sleeping: .

Nog mensen zo’n ervaringen?

10 likes

In the flesh…

Best wel ‘WC blauw’ in het echt.

4 likes

Ja, precies. Ik snap het. Snap alleen niet dat ze op de Siren Blue geen ‘automatic’ ofzo zetten. Ik heb het idee dat dat normaliter wel gebeurt bij automatische horloges.

Netjes. Wat is jouw polsomtrek, als ik zo vrij mag zijn?

20 likes

17cm. De foto vertekent iets want horloge lijkt hier groter. Het bandje is ook nog niet naar m’n pols gaan staan.

Helaas, pindakaas: deze gaat retour, de uurwijzer loopt vast op de secondewijzer :pensive:

Poeh, dat is wel een gênante kwaliteitsflater zeg…

1 like

Man, wat een gezeik. Definitief retour of wordt hij gerepareerd?

1 like

Definitief

Zonde, hoor je niet vaak dat er iets niet pluis is, dus ik denk dat je echt pech hebt, maar begrijp ook dat het gevoel meteen weg is met zoiets.

3 likes

15 likes

Welke referentie is dit?

1 like

Ace X Nomos Club Blue Limited. Tof ding, geen idee waarom ik deze twee keer heb gekocht en weer verkocht.

Oh ja, ik mag weer meedoen hier. Ook eerder gekocht en weer verkocht 🥲

24 likes

Mijn eerste Nomos. :grin::heart_eyes:
Nog nieuw kunnen bestellen bij Nomos zelf.
Zalig hoor, wat een schoonheid.

31 likes

Al een poosje lezende hier. Inmiddels al een aantal horloges in mijn bezit waaronder deze Nomos.

15 likes

25 likes

15 likes

Van scherpe hoeken naar glooiende heuvels.

tenor

1 like