Nomos only

Met een hoog gesloten wit ondershirt onder een polootje doe jij anders ook leuk mee :joy:

3 likes

Wat is er mis met Gilet en Colbert?

http://www.vandale.nl/gratis-woordenboek/nederlands/betekenis/gilet#.WmWRdainEUE

http://www.vandale.nl/gratis-woordenboek/nederlands/betekenis/colbert#.WmWRoqinEUE

Ze staan er gewoon in, en vest en jasje zijn te algemeen naar mijn smaak. Ik draag geen wollen vesten met een damesblazer er overheen. Tenminste, niet buiten de slaapkamer. :slight_smile:

Nooit gezien. Kom maar eens langs in m’n inloopkast binnenkort. :slight_smile: Doe ik m’n blazer aan.

1 like

Vergeet je flatcap niet :joy:

3 likes

Mijn vrouw vindt een v-hals gay, dus die draag ik dan ook niet :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

:wink:

6 likes

Heb je er wel eens een stukje rubber opgedaan?

Say what!

Hier ook zo :-)!

4 likes

Nee. En het gaat niet gebeuren. :grinning: :grinning: :grinning:

hahaha leek mij wel een aardig idee eigenlijk.

Rubber voor de plugs, leer vor de straps. Da’s hoe ik rol. :grinning:

2 likes

Hahaha scherp :joy: ik vind het wel een mooi ding. Wat is de ‘krassenkrassenkrassen’ prijs?

image

3 likes

Jeej! Neomatik met datum!

Heb je het nu over een aanschaf of een release? :slight_smile: Ik dacht dat er al lang een Neomatik met datum was, maar naar aanleiding daarvan toch nog maar 'ns nagekeken
 Verhip, het zijn allemaal Zeta’s.

Idd een release!

Pfff
 je zou er bijna het vintage segment voor verlaten
 wat een beauty


6 likes

Ik weet het toch niet helemaal zeker met deze. Erg mooi, dat zeker, met de gewone witte plaat ondersteunt het Bauhaus design toch wat beter vind ik.

Silvercut altijd prachtig. Het doet me aan de Snowflake denken, ook zo’n organisch ogende wijzerplaat.

5 likes

Ik vond die Silvercut prachtig at first sight, maar deze Orion vind ik ook top (en misschien wel mooier):

8 likes

Ik ben zeer in m’n nopjes met mijn Atlantik. :slight_smile: Maar de eerlijkheid gebied me te zeggen dat Nachtblau iets blauwer is. Wat ik misschien mooier vind. De Atlantik komt toch in 9 van de 10 gevallen niet als blauw over.

Maar de laatste tijd ben ik naar Champagne aan het loeren:

Ook van niet-nomos:

Hmmm. Op één of andere manier zit ik altijd méér naar horloges te loeren wanneer ik er één in bestelling heb waar ik op zit te wachten. Dan zou ik de halve wereld willen kopen.

5 likes