Nomos only

Exact mijn gevoel hier. Never change a winning team…

Hier een paar shots van mijn Tangente van deze namiddag, ik zou die wijzerplaat niet anders willen denk’k.

13 likes

Omhoog met dit topic;
Met de Nomos onder de Nomossen

13 likes

Goede up!
Zijn er nog mensen die hun Nomos Orion hier willen showen?

Ik ben voornemend (een tweedehandsje weliswaar) er een aan te schaffen. Ben diverse fora keurig in de gaten aan het houden. Achteraf had ik wel willen happen op het aanbod op HF een tijd geleden (Mag dicht: Nomos Orion Weiß), maar toen had ik nog geen zin om ‘veel’ (ik weet het, relatief) geld uit te geven voor een horloge, haha.

1 like

Uit het foto archief dan maar

4 likes

:grin::grin::grin:

Maandag werd onze jongste dochter 2

Taart op zaterdag :+1::grin:

7 likes

18 likes

Kwijl :heart_eyes:

1 like

Ik wil graag wat nieuwe Nomos straps bestellen maar twijfel over de maat … Ik heb al reeds een medium sized velour strap, maar moet deze op het laatste gaatje, of eerste :slight_smile: zetten waardoor er veel “strap” over is. Ik zou dan denk ik ook goed moeten kunnen wegkomen met een size S op mijn 17,3cm polsje …

Iemand hier ook met een 17cm polsje die hier uitsluitsel op kan geven? Is toch 1,8cm kleiner.

image

Hier maatje S op pols die ongeveer 17cm is, zit voor mij perfect.

1 like

Heerlijk… Ik zat net op de site te kijken en had dezelfde vraag. Great minds etcetera etcetera

1 like

Ik heb ook een small en een medium voor op mijn Tangente (17,5cm pols) en de small het overschot aan strap is vrij kort. Goed doenbaar, dat dan weer wel :blush: een medium small zou voor mij perfect zijn! Heb er helaas geen foto van en nu zit de medium erop. Plaatje!


Ben trouwens benieuwd wat baselworld brengt voor Nomos. Op de website vond ik dit, maar geen idee hoe dat eruit kan zien :thinking:

3 likes

Voor slechts $4800 :sweat_smile:

2 likes

Het is nog geen 1 april, dus dit moet dan wel echt zijn? Vreemd ontwerp van een van mijn favoriete merken, dit moet ik toch nog even laten bezinken :thinking:

Een wtf momentje… Minst verontrustend zijn de lugs op een of andere manier. Rank en strak, maar minder fragiel ogend als die van tangente.

1 like

Wat een rommeltje. En dat driedubbelvoudige datumvenster :zipper_mouth_face:

1 like

Na de eerste schrik:

Curvende wijzerplaat is mooi.
Lugs een verbetering, hoewel mij nog te hoekig.

Qua kleurstelling neig ik naar wit met blauw. Maar enthousiast? Neuh…
Datumvenster… :sob:

1 like

Deze daarentegen…:sunglasses:

5 likes

Die datum is tof gedaan. Maar dat formaat, meh.

2 likes

Wàt een gedrochten zeg. Asymetrische dial en driedubbele datum… Had veel meer verwacht van de updates!

1 like

Helemaal mee eens. Toffe datum. Maar de 38mm Tangomat is al meer dan groot genoeg. En blijft tof.

4 likes