Nomos only

Ja, is het misschien ook wel. Maar na twee jaar had ik wel weer eens zin in wat anders.

Er zal vast wel weer eens een Nomos bij mij verschijnen. :slightly_smiling_face:

En zo is het!

3 likes

Altijd al met interesse naar Nomos gekeken.
Nu ik 2 dagen in bezit ben van deze topper:

Denk ik dat er ooit nog wel een tweede gaat volgen, namelijk hun ‘toolwatch’ in 36 mm:

Reden: heel comfortabel en geweldig om in het echt te bekijken.

14 likes

Ik mag ook bij de NOMOS club horen vanaf nu! Bevalt me goed op het eerste gezicht.

17 likes

Nice! Ludwig zie je hier niet vaak, maar het is wat mij betreft echt zo’n mooi ingetogen combinatie van klassiek en modern die Nomos uitstekend doet. :ok_hand:t2:

1 like

Morgen de datum maar eens juist zetten.

15 likes

11 likes

6 likes

Prachtige aankoop @TimoKlinge
De Ludwig is een van de half verborgen schatten van Nomos. Die staat dus echt prachtig op de pols. Heeft veel meer pressance dan de meeste andere modellen.

1 like

Dankje! Eigenlijk erg onverwacht. Was een leuke ruil-deal, en ik kon kiezen tussen deze of een GS. GS heeft altijd een speciaal plekje in mijn hart, maar ik heb 'm niet voor niets al eens verkocht. Dus de Nomos gekozen. En, sindsdien alleen nog maar om de pols! Bevalt me echt onwijs goed. De kast is elegant, slank, de afwerking is top, draagt comfortabel en een leuke touch dat 'ie van iemand was die 40 jaar in dienst bij Siemens was. Echt blij verrast met deze Ludwig.

2 likes