Deze blauwe gaat binnenkort naar het blauwe… denk ik
Oeh, interessant
Nochtans een ideaal horloge voor de zomer… maar daardoor wel het goeie moment om te verkopen
Verleidelijk!
Waarom dat nou?
Tja… ik heb twee andere horloges op het oog dus ik wil budget vrijmaken. Beide horloges roepen heel hard, maar ik mag er maar eentje kiezen hahaha.
En is dat dan een horloge dat weer in dit topic past??
Weet iemand een goed adres voor een reguliere onderhoudsbeurt van mijn Nomos Club? Ik heb de dealer gebeld en bij Nomos is een service tussen de 400/500 euro. Ik heb het horloge gekocht voor 850 euro en ben niet van plan om dit ervoor neer te leggen.
Heb je dan een automaat? Dit zijn de prijzen op de website van Nomos:
Manufakturkaliber mit Handaufzug:
Alpha: 250 EUR
DUW 4101/Beta: 280 EUR
DUW 4301/Gamma: 340 EUR
DUW 4401/Delta: 380 EUR
DUW 4601: 280 EUR
Manufakturkaliber mit Automatikaufzug:
DUW 5001/Epsilon: 380 EUR
DUW 5101/Zeta: 420 EUR
DUW 5201/Xi: 480 EUR
DUW 3001: 380 EUR
DUW 6101: 420 EUR
De horlogemaker bij mij in Houten (EM Watch service) kan ook Nomos servicen.
Nee helaas niet.
Dan hebben zij mij denk ik niet goed begrepen. Want heb verteld dat het de standaard club campus betreft. Geen automaat dus. Bedankt voor deze info
Toch nog niet naar 't blauw? Haha
Mooie foto!
Haha ik twijfel nog een beetje.
Geweldige kleur!
Prachtig horloge @illewoare. Ook een perfect horloge voor deze gelegenheid, want stijlvol: dat gaat niet vervelen. Gefeliciteerd met het huwelijk en dit horloge.
P.s. een heel huwelijk organiseren als excuus om een horloge te kopen kan slimmer. Geen huwelijk en dan nog meer horloges kopen bijvoorbeeld.
Bedankt, maar het was niet mijn huwelijk, dat is alweer 10 jaar geleden. Het was van dichte vrienden, even goed een fijn moment
Dat is een feit! Maar ik heb wel heel mooie herinneringen aan mijn trouwfeest, meer dan aan veel van mijn horloges
Aah een huwelijk van vrienden gebruiken om een horloge voor jezelf te kopen. Next level smoesjes voor een goede aankoop haha.
Ja dat snap ik… je bent waarschijnlijk maar eenmaal getrouwd.
Maar trouw nou eens net zoveel als het aantal horloges dat je gekocht hebt en beweer dan nog eens dat je veel meer herinneringen hebt aan je trouwfeesten…