Nomos only

Hi iemand ervaring of weet een juwelier in Rotterdam met een Nomos collectie?

Ik weet niet of hij al voorbij is gekomen, maar dit vindt ik toch wel erg mooi!

Zeker de details van de band erbij genomen. :+1:

Wel even doorklikken dan natuurlijk.

6 likes

Ja erg mooi, maar zoals ik met meerdere modellen van Nomos heb: niet voor dat geld.

Ik vind Nomos erg leuk binnen de 1000-2000 range.

1 like

Die is prachtig. Maar dan een stuk kleiner en zonder de datum voor mij graag.

3 likes

7 likes

Gisteren in Munster deze gepast. Band is wel aardig maar oog net iets te simpel. Afwerking is wel netjes. Alleen is het horloge door de lugs echt mega groot. En vond t uurwerk net tikje te klein voor deze maat.

2 likes

Een datum teveel naar binnen is niet best, maar soms nog net acceptabel. Teveel naar buiten is echter niet te verkroppen voor me. Daar zou ik echt niet tegen kunnen. En veel te groot.

Ik ben heel boos op Nomos. Al die veel te grote nieuwe modellen :triumph:

10 likes

Heb met beide moeite, maar dit is idd niet echt hun beste exemplaar.

1 like

Ik vind die ‘nieuwe’ Club en tangente modellen vreselijk. Veel te groot en ogen als een rommeltje. Ik vind het werk met de Neomatik’s veel leuker, zoals de Siren. Veel beter qua maat ook.

Ik zou direct een Club komen ophalen als ze ook eindelijk wat aan die rechte lugs met het gat ertussen zouden doen…

2 likes

Eens, al zijn het die lugs die de toch al grote maten bijna ondraagbaar maken. Normaal heb ik met een 41mm geen enkel probleem, maar doordat er aan beide kanten een kaarsrechte constructie is gezet, steekt het gewoon uit. De nomos update in een paar mm kleiner, zal ik zo kopen…

Heren,

voor de prijzen van de stalen banden verwijs ik jullie graag door naar: https://www.minimatikal.com/nomos-glashuette/straps/?filter_material=stainless-steel

Zijn echter nog niet leverbaar, maar FYI.

1 like

Schaamteloze crosspost om even dit merkje weer te bumpen! Where they at? :sunglasses:

7 likes

Is dit de 35mm?

Jazeker! De ref. 139 met sapphire caseback. Mocht je eentje overwegen, dan zou ik sowieso een exemplaar zoeken met open caseback. Zonder een zicht op het mooie uurwerk, was hij denk ik een beetje gaan vervelen! :wink:

Dank… twijfelde of deze maat niet te klein oogde. Staat je prima, ben zelf in voor de 177 (Midnight blue)

1 like

12 likes

Deze vandaag weer:

13 likes

Prachtige Nomos!

Wat is er eigenlijk schaamteloos aan een cross-post?

1 like

Klinkt gewoon heerlijk ordinair! :stuck_out_tongue: Het is natuurlijk ook leuker om niet meermaals dezelfde foto te posten.

13 likes