Nomos only

Wow die is wel echt vet! Welk land kwam die LE uit?

Was gemaakt voor Japanse winkelketen.
http://www.clubnomos.de/urushi.htm

Hoi liefhebbers… ik ben enorm gecharmeerd van de nieuwe Club Neo modellijnn. Echter ik ben een groentje op Nomos gebied! Wat maakt dit merk bijzonder? Hoe draagt de Club? Ik ben gewend om 40-42mm te dragen. Zomaar wat info welk ik leuk vind om van u te horen. Uiteraard wel wat gezocht op het web. Alvast super bedankt!

Nomos heeft vrij lange lugs, dus een 39mm draagt als 42mm. Ook doordat er weinig bezel aanwezig is lijkt de wijzerplaat groot.
Ze maken hun uurwerken compleet inhouse, wat gezien hun prijzen redelijk uniek is. Kwaliteit op de lange termijn ken ik niet, maar ik hoor weinig negatiefs.
En hun marketing is ‘verfrissend’. Zeker een aanrader om eens te passen. Er zijn een aantal dealers in nederland

Dank je wel voor je reactie! Ga ik zeker eens doen binnenkort!

Inderdaad !
Ik hou van de stijl van Nomos, maar anderzijds heb ik mijn wijzerplaten graag zo groot mogelijk (tot ongeveer 40mm) dus heb ik mijn ding nog niet gevonden in dit merk. De grote lugs beperkt enorm wat ik kan hebben qua wijzerplaat (iets van een 38mm vermoed ik).
Zonde.

24 likes

Leuk horloge, bij Jaap vandaan? Veel plezier ermee :+1:

Klopt :wink:

1 like

7 likes

Mooie aanwinst, stond er al een tijdje te smachten naar wat polstijd! Geniet ervan :+1:

1 like

Bedankt, dress watch met een twist, net wat ik zocht :grinning:

3 likes

Een nederlandse twist dan nog! :wink:

2 likes

Een nomos met stijl! Veel plezier ervan!

Ace Juweliers komt met een nieuwe Weltzeit LE van Nomos … zie hier de sneak peek. Ben benieuwd!

5 likes

Even klikken voor het maximale resultaat :ok_hand:.

Blijft toch een van de mooiste merken

12 likes

Gaaf he !!!

Ben heel benieuwd Deniz!

1 like

NA. Nu wat 18mm bandjes scoren …

30 likes

Heel erg mooi…congrats! :ok_hand:

1 like