Nomos only

Coole foto :star_struck:

Benieuwd naar de dial…

Mooi hoor. Blijft bij mij naast de weltzeit en ahoi ook nog steeds een optie. Veel plezier ervan!

Hier is de LE van Ace … 25 stuks. Mat zwarte dial, met Amterdam in de citydisc en de Amsterdamse vlag ipv de home icon …

13 likes

Hmm, had hem spannender verwacht. Spijtig dat hij zo expliciet aan Amsterdam gelinkt is, dat was bij de vorige (Orion De Stijl) anders.

Zojuist het hele topic doorgeakkerd… Ik heb de neiging om bijna elke Nomos te liken, maar uiteindelijk zou ik nu kiezen voor de ‘allerkaalste’ Orion. Sinds 2001 ben ik in het bezit van een oud type Tangente, toen nog alleen verkrijgbaar in 35mm (groot zat voor mij) en met een (door Nomos aangepast) Peseux 7001 uurwerk en - helaas - een stalen bodem.
Nog steeds een van mijn topstukken qua ontwerp!!
NB. De wijzerplaat is niet verkleurd, maar geel door het lamplicht waarbij ik de foto heb genomen.
20191101_231052|690x388

2 likes

Nomos x Ace Club Amsterdam was toch ook best aan Amsterdam gelinkt :wink:

Eerste Zurich met zwarte plaat :fire::fire: wat een plaatje he :hugs:

10 likes

Veel minder expliciet op de dial toch…

1 like

Dat wel.

Maar goed, als je een worldtimer hebt waarom dan niet ‘onze stad’ erop zetten? :wink:

1 like

Omdat ik het design mooi vind maar niet in Amsterdam woon. Maar ik begrijp wat je zegt :grinning:

2 likes

Hahaha.

Nog maar een wristshot met yours truly als model:

14 likes

Schitterend!

1 like

Nomos heeft nu gespreid betalen ‘splitit’. Via creditcard in 12 maanden met 0% rente.
Op zich slimme zet.

https://nomos-glashuette.com/en/service/on-ordering/payment-and-shipping

En nog maar een paar beschikbaar :blush::blush::blush:

Schitterend! Ik heb nu wel niets met Amsterdam, van België zijnde, maar die zwart rode combo is wel heel erg mooi :+1:

1 like

Het grappige is - vrijwel alle stuks gaan naar het buitenland. Zij hebben ook niets met Amsterdam, maar inderdaad, die zwart rode combinatie is gewoon heel, heel vet!

3 likes

Slimme zet of bittere noodzaak?

Beetje rustig. Slechte kunstlicht foto maar toch een lekker duits duo’tje :slight_smile:

12 likes

imageLeuk topic, Duitse duo’s only;)

5 likes

Links of rechts!?

6 likes