Nomos only

Links

1 like

10 likes

11 likes

Twee nieuwe Nomos Tangente midnight blue in 35&38mm :slight_smile:

2 likes

Beide heel mooi! De 38mm met zilveren wijzers vind ik echt een topper, ik had waarschijnlijk die gekocht had die bestaan 2 jaar geleden ipv mijn 35mm klassieke Tangente.

Ben blij dat Nomos nog eens wat in de normale maatvoering doet, na hun (naar Nomos standaarden) gigantische date neomatik modellen.

1 like

Laatste tijd meer meegelezen dan gepost, maar dit lijkt me wel een goede reden om weer een post te maken :slight_smile:

31 likes

Een herfstig plaatje

20 likes

35mm!

16 likes

Even wennen, maar perfecte maat he! Het blijft een tijdloze klassieker, deze Orion :slight_smile: :+1:

Jij hebt eentje aangeschaft? Schitterend! Draagt wat kleiner dan de witte ook gok ik :slight_smile:

1 like

Past goed op mijn 17cm en een beetje pols :slight_smile: Tijdloos!

1 like

Yes, heb er eentje aangeschaft. Een tijd geleden heb ik de witte voor een periode geleend van een vriend en sindsdien stond hij toch nog wel op mijn wishlist. Ik heb ze helaas niet naast elkaar kunnen leggen, maar voor mijn gevoel zit er geen verschil in hoe ze dragen.

1 like

Kerstwens van Nomos ontvangen.

Oh ja, en een nieuw bandje.

9 likes

Iemand de antraciet orion 35mm gezien of in bezit? Neig naar een Nomos orion 35 en zag deze -voor mij- nieuwe kleur op de website staan.

Heeeel gaaf!

1 like

En gelijk een volgende vraag: wat mag volgens jullie een nette wat jongere orion 35mm 2ehands kosten?
M.a.w. wat is een fatsoenlijke of scherpe prijs?

Rond de €1000 zou ik zeggen.

1 like

Dank je Tom

1 like

Vlg mij stond er pas nog eentje hier in het blauwe gedeelte voor €1200

In 35mm? Heb wel 2x een 38 voorbij zien komen maar lees dat die groot dragen.
Mijn polsomtrek zit op 16.75cm dus de lange lugs bij de 38 steken mogelijk uit

Oja je hebt gelijk niet goed gelezen