Nomos only

https://nomos-glashuette.com/en/store/watches/sport#/en/club/club-sport-neomatik-42-date-black-781

Iemand ervaring met deze nieuwe speelse toevoeging aan het portfolio? Het ding heeft best veel gave details, maar 42mm is natuurlijk wel flink. De speelse dial, 1000ft, inhouse en coole bracelet. Ik wil wel een keer passen eigenlijk…

9 likes

2 wkn terug in Dusseldorf gezien. 1 bonk kwaliteit maar voor dit type horloge vrij groot en persoonlijk stoor ik me aan de datum.

Precies de twee zaken waar ik me zorgen om maak haha

1 like

Vandaag de Nomos Orion 309 gepast bij Ace en Dik in Amsterdam. Onwijs mooi horloge en leuke zaak! Staat momenteel boven aan m’n wishlist!

8 likes

Zit al tijden naar deze te loeren:

4 likes

Hoe bevalt de autobahn? Hij staat bij mij op mn long list, maar weet niet zeker of ik hem om mijn pols ook mooi vind.

1 like

Hi,

Ik heb de foto geschoten toen hij net geïntroduceerd was en wij hem voor het eerst binnen kregen! Als het goed is hebben we er nog 1 op voorraad gekregen dus mocht je geïnteresseerd zijn en zin hebt in een dagje Amsterdam (en bijkomende parkeerkosten :joy:) ben je van harte welkom om hem even te proberen.

Iemand met de Nomos Autobahn hier? Lijken heel weinig eigenaren van te zijn? In persoon is donker blauwe echt prachtig. Alleen in een video is het echt goed te zien.

Ik vind vooral het materiaal en de curve van de dial zo mooi. Ik zou wensen dat ze daarmee nog een wat normaler model maken, bijvoorbeeld de tangent met curved dial zou heel tof zijn en hem minder saai maken.

Is er een ander merk dat met dit materiaal / curve een dial heeft?

Mag ik hier mee spelen met mijn nieuwe aanwinst?


:grinning:

34 likes

Wat een mooie aanwinst!
Hoe bevalt die, wellicht meer foto’s.

Gisteren opgehaald.
Was onzeker over de maat, maar zit perfect om mijn 17,5cm pols. De lugs zijn een stuk korter dan bij de gewone club.
De band is ook zeer comfortabel.

20 likes

Staat prima en inderdaad niet te groot.

Vind hem erg leuk, zit af en toe nog steeds te kijken naar een Nomos.
Bij deze nog steeds niet helemaal overtuigd van de stalen band zonder endlinks. Geeft wel een vintage uitstraling en kan altijd nog een lederen band op.

2 likes

Heel mooi!!

Erg mooi, door de maat dacht ik dat de lugs enorm moesten zijn. Op deze foto ziet het er echter meer dan prima uit!

13 likes

Dacht ik ook, mooi te zien dat ze lugs op normale grootte gebracht hebben.

Schitterende Nomos en heel mooie maat eigenlijk! Had het niet verwacht :slight_smile: Geniet ervan!

Thanks, ben er ook zeer content mee :grin:

De achterkant mag er ook zijn :heart_eyes:

8 likes

Mooi horloge👌🏻