Nomos only

Morgen heb ik hier ook wat nieuws te posten. In elk aspect…

Ik denk dat ik binnenkort maar is een Nomos club campus 36mm ga kopen. Moet ik alleen nog even kijken welk horloge er uit gaat.:rofl:

Ik zat te twijfelen tussen deze 3:

De oranje is wel vet maar ik denk net iets te heftig.
Ik zit nu aan de ace limited te denken misschien net wat spannender dan de grijze versie. + de grijze heeft een levertijd van 6 maanden.

Als iemand nu al van zijn ace limited af wil, laat dan maar weten.:joy::grin:

2 likes

Ik zou voor de grijze gaan!

1 like

Gewoon voluit voor die oranje gaan. En als je 'm maar niks vindt voor een mooie prijs aan mij doorverkopen :wink:

4 likes

19 likes

Gewoon die limited halen. Ga je never geld op verliezen

1 like

Is dat een Erika strap?
Hoe bevalt het? Ziet er namelijk wel strak uit zo, maar ik vind ze wel wat duur.
Is het te vergelijken met een nato?

Zit bizar lekker. Heb ook een Tudor BB58 fabric strap (180 euro volgens mij) maar de erikas zit veel comfortabeler. En een tudor fabric strap is al 20x beter dan een nato… Ik vind het een super ding, en ja het is veel geld, maar iets beters voor dat geld ga je niet krijgen.

2 likes

Deze mag hier graag gezien worden hoop ik…

Met een crosspost voor meer uitleg:

14 likes

Oh cool, heb je hem besteld en nu al binnen? Erg fraai hoor :+1:

1 like

Heel erg nice!

1 like

Topper!

Er moet dringend een Neomatik Club komen hier, spijtig dat ik die van @Hamari gemist heb. Toch maar nieuw dan? :thinking:

En ik maar denken dat ik rust gevonden had :see_no_evil:

2 likes

Net gehaald🥳.
Wat een leuk, klein dragend horloge is het.
Het leren bandje dat erbij zat er direct afgehaald en een nato die ik erbij kreeg erop geslingerd.
Straks wat andere banden er voor bestellen.
Nomos sprak mij nooit echt aan, maar door de Club lijn is mijn interesse toch wat meer gewekt.

20 likes

De Club is classic Nomos, maar tegelijk het meest “toegankelijke” model inderdaad. Leuk om te zien dat er toch wat liefhebbers bijkomen hier!

1 like

Zijn er hier mensen die de Metro 41 update al eens gepast hebben? Met zijn korte lugs zou die wel eens verrassend draagbaar kunnen zijn :blush:

Ik vind hem best mooi tov de standaard Metro Neomatik. Die is eigenlijk wat te “leeg” zonder de funky power reserve en datum imho.

Foto van De Griff:

14 likes

23 likes

T blijft een leuk ding! :yum::yum:

19 likes

Ben al een tijdje op zoek naar een horloge met een leuk fel kleurtje, dit zou zomaar een kanshebber kunnen zijn. Heel mooi.

Hoe bevalt die?

Ik heb het horloge iets meer dan een maandje in bezit en draag hem af en toe. Voordeel van het oranje is dat hij meestal redelijk staat bij lichtblauwe shirts. Voor wat betreft het horloge zelf ben ik super tevreden. Hij voelt super solide en de afwerking van de kast is erg netjes. Als ik hem naast mijn Jaeger leg kan je wel zien dat de wijzerplaat van een minder niveau is. Dat mag je wellicht ook wel verwachten van een horloge van 1/8 van de prijs. Ik ben nog in afwachting van een Nomos stalenband. Zodra deze binnen is zal ik daar nog even op reflecteren. Verder is hij (de 38.5mm versie) comfortabel en van een mooi formaat op mijn 17 cm (platte en brede) pols.
Hier fotografisch bewijs:

9 likes

Mooie beschrijving, dankjewel.

Die tweede foto geeft goed weer dat zo’n oranje dial prima gedragen kan worden zonder dat het heel erg over the top is.

Ben benieuwd hoe de stalenband bevalt.

1 like