Nomos only

22 likes

T blijft een leuk ding! :yum::yum:

18 likes

Ben al een tijdje op zoek naar een horloge met een leuk fel kleurtje, dit zou zomaar een kanshebber kunnen zijn. Heel mooi.

Hoe bevalt die?

Ik heb het horloge iets meer dan een maandje in bezit en draag hem af en toe. Voordeel van het oranje is dat hij meestal redelijk staat bij lichtblauwe shirts. Voor wat betreft het horloge zelf ben ik super tevreden. Hij voelt super solide en de afwerking van de kast is erg netjes. Als ik hem naast mijn Jaeger leg kan je wel zien dat de wijzerplaat van een minder niveau is. Dat mag je wellicht ook wel verwachten van een horloge van 1/8 van de prijs. Ik ben nog in afwachting van een Nomos stalenband. Zodra deze binnen is zal ik daar nog even op reflecteren. Verder is hij (de 38.5mm versie) comfortabel en van een mooi formaat op mijn 17 cm (platte en brede) pols.
Hier fotografisch bewijs:

9 likes

Mooie beschrijving, dankjewel.

Die tweede foto geeft goed weer dat zo’n oranje dial prima gedragen kan worden zonder dat het heel erg over the top is.

Ben benieuwd hoe de stalenband bevalt.

1 like

Mijn nieuwe NA. M’n eerste Nomos!

36 likes

24 likes

Mag hier vanaf vandaag ook meedoen.

22 likes

Gefeliciteerd, trouwens. :slight_smile: Jij ook, @Myspeedyworld.

Ik doe mee met een Dunkel.

24 likes

Ook heel mooi deze :ok_hand:t2:

1 like

Super dit!

Ik ben ook echt onder de indeuk van de club

1 like

13 likes

Mijn eerste post hier :relaxed:

Wat een mooierd!

22 likes

14 likes

Was altijd een Nomos-fan, maar de modellen met hun lange lugs pasten me gewoon niet. De Club is echt een schot in de roos en zeker op een nato!

13 likes

Heel mooi, ook in combinatie met de band.:star_struck:

1 like

Morgen de nomos campus ace passen😁

2 likes

Bij Ace?

Jazeker😁

1 like

De club blijft toch trekken, zeker bik hrt zien van al dat moois. Maarja, om nou nog een Nomos naast de Oriin te kopen… :thinking: