Nomos only

Deze oranje is op het forum erg vaak te zien :sweat_smile:.

14 likes

Ik heb ook het erika bandje besteld👌 ik ben benieuwd.
Nu in Duitsland aangekomen dus zal wel 1 deze dagen komen.

Vond de oranje blauwe ook wel het leukst.
De grijze helaas niet in het echt gezien, maar leek mij iets saaier dan donker blauw. Volledig oranje vond ik net wat te heftig.:yum:
Van de gesloten zijn er als goed is nog maar 3 of 4 beschikbaar van de 50.

1 like

Het gros zwerft denk ik op dit forum :sweat_smile:

Staat m goed en draagt erg fijn!

3 likes

Bijzonder. Ik zie pas voor het eerst dat ding ding dus ook echt lume moet hebben? :sweat_smile:

Als ik hem draag, geeft ie nooit licht. Net zelfs even onder de lamp gehouden en geen lume🙈

1 like

Ik heb dat ding in de wasmachinetrommel gelegd en valsgespeeld met een UV lampje :nerd_face: voor de lume moet je niet bij Nomos zijn :see_no_evil:

1 like

NA :star_struck::star_struck::star_struck:

15 likes

Gefeliciteerd!

2 likes

Is er hier iemand met een Tetra?

Ik vind het wel een mooi model eigenlijk!

Toch maar ‘s gaan proberen ergens…

Vooral die tweede van links trouwens, olijfgroene plaat, gouden wijzers… :ok_hand:t3:

6 likes

11 likes

De donkere modellen zijn inderdaad heel leuk! Niet dat ik er eentje zou kopen, maar ik apprecieer ze wel :blush:

Geen idee of er hier veel rondhangen, heb ze alleszins nog niet vaak zien passeren.

1 like

Doet het geweldig in het zonlicht :heart_eyes:

5 likes

8 likes

Erika strap eindelijk binnen :grin:
Alleen nog even prutsen met de sluiting :yum:

8 likes

Kronkel op de zaterdagavond, zou een Club 38 passen op een smalle pols van ongeveer 16,5cm?

Normaal zou ik meteen ja zeggen, maar vanwege die langere lugs durf ik dat niet meteen.
Ik zou die eerst ff gaan passen voor de zekerheid.

Of eentje kopen waar de kop al vanaf is, zodat je hem in elk geval kostenneutraal kunt doorschuiven aan mij.

5 likes

Ik zou even 48.7mm (l2l) aftekenen op je pols.

1 like

Ligt ook een beetje aan je pols vorm denk ik. 47mm lug to lug is net wel/net niet denk ik.

Een gegarandeerde dibs? :sunglasses:

:joy: lugs vallen iets naar binnen toch.

Dat is 36, als ik het goed heb.

2 likes

@SwedishChef Ik zou het niet doen, de l2l van de Orion 38 is 1 mm groter, op de foto op een 17,5 cm redelijk platte pols (onderkant foto vertekent, valt net binnen de pols zeg maar)

3 likes

Hmm blijkbaar zit er verschil tussen de club campus 38 en de club minimatikal. Ik vind bij de campus 47 en bij de minimatikal idd 48.7.

1 like