Nomos only

NA!! :grinning_face_with_smiling_eyes:
Helaas het cordovan bandje te los. Misschien kijken of er ergens netjes een gaatje bij kan komen. Gelukkig komt er nog een erika strap aan.

Had alleen de verkeerde verkoper denk ik. Hij wist niet precies waar het over ging, gelukkig zag ik dat de natos niet in het doosje zaten. Anders had ik die nu niet.:rofl:

5 likes

Top! Welk nummer heb je?

Je hebt een van de laatste denk ik. Toen ik mailde hadden ze er nog maar 5 met closed caseback.

2 likes

Klopt hadden ze bij mij ook gezegd toen ik een afspraak ging maken.
Ik heb nr. 44/50

1 like

Gefeliciteerd! Ik heb gewoon extra gaatjes in de cordovan geprikt (**** resell value) want die was inderdaad veel te ruim. Maar moet zeggen dat dit horloge echt gemaakt is voor een nato.

1 like

10 likes

Deze oranje is op het forum erg vaak te zien :sweat_smile:.

14 likes

Ik heb ook het erika bandje besteld👌 ik ben benieuwd.
Nu in Duitsland aangekomen dus zal wel 1 deze dagen komen.

Vond de oranje blauwe ook wel het leukst.
De grijze helaas niet in het echt gezien, maar leek mij iets saaier dan donker blauw. Volledig oranje vond ik net wat te heftig.:yum:
Van de gesloten zijn er als goed is nog maar 3 of 4 beschikbaar van de 50.

1 like

Het gros zwerft denk ik op dit forum :sweat_smile:

Staat m goed en draagt erg fijn!

3 likes

Bijzonder. Ik zie pas voor het eerst dat ding ding dus ook echt lume moet hebben? :sweat_smile:

Als ik hem draag, geeft ie nooit licht. Net zelfs even onder de lamp gehouden en geen lume🙈

1 like

Ik heb dat ding in de wasmachinetrommel gelegd en valsgespeeld met een UV lampje :nerd_face: voor de lume moet je niet bij Nomos zijn :see_no_evil:

1 like

NA :star_struck::star_struck::star_struck:

15 likes

Gefeliciteerd!

1 like

Is er hier iemand met een Tetra?

Ik vind het wel een mooi model eigenlijk!

Toch maar ‘s gaan proberen ergens…

Vooral die tweede van links trouwens, olijfgroene plaat, gouden wijzers… :ok_hand:t3:

6 likes

11 likes

De donkere modellen zijn inderdaad heel leuk! Niet dat ik er eentje zou kopen, maar ik apprecieer ze wel :blush:

Geen idee of er hier veel rondhangen, heb ze alleszins nog niet vaak zien passeren.

1 like

Doet het geweldig in het zonlicht :heart_eyes:

5 likes

8 likes

Erika strap eindelijk binnen :grin:
Alleen nog even prutsen met de sluiting :yum:

7 likes

Kronkel op de zaterdagavond, zou een Club 38 passen op een smalle pols van ongeveer 16,5cm?

Normaal zou ik meteen ja zeggen, maar vanwege die langere lugs durf ik dat niet meteen.
Ik zou die eerst ff gaan passen voor de zekerheid.

Of eentje kopen waar de kop al vanaf is, zodat je hem in elk geval kostenneutraal kunt doorschuiven aan mij.

5 likes