NOS Tudor Black Bay 79220N: kopen of laten lopen?

I know. Ik sta al een hele tijd op de lijst voor een Black Bay GMT maar ik kan net zo goed op de lijst gaan staan voor een GMT Master II Pepsi want je krijgt er waarschijnlijke toch geen van Schaap Citroen als je niet eerst hun halve goudvoorraad hebt afgenomen voor bloedgeld.

Edit; hieruit klinkt inderdaad wrevel​:rofl::+1:

1 like

Was overigens 2 weken geleden bij een AD in Hasselt die alledrie de kleuren had staan, werd er vriendelijk te woord gestaan en mocht ze alledrie eens passen. Dan weet je dus echt niet welke je moet kiezen ze hebben alledrie iets van die wil ik hebben. Maar eentje was een 79220R (nieuw) met als stickerprijs 3240 EUR.

Ha ha, na de Brexit is de Italit nu ook al een feit?? Ben duidelijk op vakantie en mis het grote nieuws :grin:

Nah, is gewoon voor de leuk. Eventjes laten zien wat je tijdens je vakantie hebt gevonden :joy:

@HanDavinci : ik zat ff de tussenstand van de poll te bekijken hier ad rand van het zwembad en ik zie dat je advies zowel Kopen als Niet Kopen is… Lekker als vanouds de boel op stang ah jagen :stuck_out_tongue_winking_eye:of verkeerde knopje gedrukt? Whazzup maestro?

1 like

Jaja… scusi

1 like

Als iedereen koopt, verkopen.
Als iedereen verkoopt, kopen !

Ja.

Nee.

Een Ja-Nee poll met meerkeuze is onzinnig :joy:

3 likes

Dacht dat dat wel meeviel. Bij Schaap & Citroen Den Bosch gewoon op voorraad in ieder geval en hier in het blauw ook zo op te pikken. BB58 verwachten ze wel een paar maanden levertijd inderdaad…

Gewoon kopen… duh

1 like

Het kopen is met 1 % gedaald!

Update:

Als je hem mooi vindt dan gewoon kopen.

1 like

ETA Koop je omdat je m mooi vindt. Potentieel verzamelobject geloof ik persoonlijk niet in. Staan ze te lang voor te koop.

De prijs is ok nieuw maar niet echt een koopje. Ga je akkoord met een gebruikte gaat er zomaar 1000 euro vanaf.

Je zal zeker moeten weten dat het een keeper is. Want wat wel zeker is, is het feit dat je geld zal verliezen wanneer je hem weer verkoopt.

Daarom, op vakantie in een impuls een horloge kopen waar je op gaat verliezen bij een verkoop? Nope. Nu wissel ik dan ook wel eens van horloge…

image

4 likes

3 Black Bays? Zou voor mij wat veel zijn. Over afschrijving zou ik me dan weer wat minder zorgen maken. Maar ik ben dan ook geen flipperaar. Maar als je hem te gek vindt, kopen!

1 like

Als je hem gaat dragen en het kunt betalen: zeker doen!!
Is toch een mooie trio-verzameling​:+1:t4::+1:t4::+1:t4:!!

1 like

Duurde 7 minuten.
Kan merken dat het warmr weer mensen toch vertraagd…

2 likes

ook een 79220N maar dan op leer

die combinatie met dat leer… meh…

1 like