I know. Ik sta al een hele tijd op de lijst voor een Black Bay GMT maar ik kan net zo goed op de lijst gaan staan voor een GMT Master II Pepsi want je krijgt er waarschijnlijke toch geen van Schaap Citroen als je niet eerst hun halve goudvoorraad hebt afgenomen voor bloedgeld.
Was overigens 2 weken geleden bij een AD in Hasselt die alledrie de kleuren had staan, werd er vriendelijk te woord gestaan en mocht ze alledrie eens passen. Dan weet je dus echt niet welke je moet kiezen ze hebben alledrie iets van die wil ik hebben. Maar eentje was een 79220R (nieuw) met als stickerprijs 3240 EUR.
@HanDavinci : ik zat ff de tussenstand van de poll te bekijken hier ad rand van het zwembad en ik zie dat je advies zowel Kopen als Niet Kopen is… Lekker als vanouds de boel op stang ah jagen of verkeerde knopje gedrukt? Whazzup maestro?
Dacht dat dat wel meeviel. Bij Schaap & Citroen Den Bosch gewoon op voorraad in ieder geval en hier in het blauw ook zo op te pikken. BB58 verwachten ze wel een paar maanden levertijd inderdaad…
3 Black Bays? Zou voor mij wat veel zijn. Over afschrijving zou ik me dan weer wat minder zorgen maken. Maar ik ben dan ook geen flipperaar. Maar als je hem te gek vindt, kopen!