Nutteloze functie

Vandaag al mijn nieuwe G-shock horloge binnen gekregen.

Uiteraard meteen uit de doos en kijken wat ie kan.
Ik had me uiteraard al verdiept in het horloge en dus ook de functies.

Nu kwam ik er dus achter dat er voor mij nogal wat nutteloze functies op zitten.
20 bar waterresist
Flyback stopwatch
En bijvoorbeeld de mogelijkheid om zoon beetje elke tijdzone weer te geven.

Nu vraag ik me dus af.
Welke superkrachten heeft jou horloge welke je eigenlijk totaal niet nodig hebt?
Duikers horloge tot 300m waterdicht maar verder dan de douche of aanrecht kom je niet of een hoogtemeter maar hoger dan 2 treden word het niet (ik noem maar wat)

Prachtige plaatjes van deze superhelden en hun superkrachten us uiteraard altijd mooi

Zoals aangegeven trap ik af met mijn nieuwe G-shock welke vol zit met voor mij nutteloze superkrachte

3 likes

12u chrono functie op mijn Damasko DC58, super tof maar ik time eigenlijk alleen het koken van mijn eieren.

2 likes

Geeft de tijd aan

Maar dat doet mijn telefoon al

17 likes

Waterdicht tot 1500m, nutteloos tenzij je gaat zwemmen met het monster van Loch Ness.

3 likes

Gaaf die datum aanwijzer!

Dag-aanduiding, want nog niet gepensioneerd.

2 likes

Die functie heeft ieder horloge toch? :wink:

2 likes

Alarmfunctie. Daar heb ik m’n zoontje van 1,5 voor. En moet het persé voor 06:00 dan gebruik ik m’n telefoon.

1 like

Uhh. Ja ik denk het wel.

Voordeel van het oranje monster is dan ook dat je dus kan zien hoelaat het in een andere tijdzone is en weer terug kan scrolle naar je eigen tijdzone.

Heel erg handig.
Gebruik het dagelijks. Even checken in welke landen ze waarschijnlijk al aan het werk zijn terwijl ik pas net op hoef te staan

1 like

Ik heb een horloge met een flyback functie. Dat vond ik eerst nutteloos tot ik mij besefte dat ik geen retourtickets meer hoefde te kopen.

Dus nee, bij mij heeft alles gewoon zin :joy::joy:

3 likes

De mijne is goedgekeurd voor ruimtereizen door NASA.
Staat nog niet in de planning. :sunglasses:

7 likes

Ik hoop ook met flyback functie voor je :joy:

5 likes

Een 24 uurs complicatie (dus niet verstel baar zoals een GMT). Ik werkt niet ondergronds en ben niet seniel dus ik weet het verschil tussen ochtend en avond meestal nog net wel.

3 likes

Voortaan een Tena Lady om als ik op HF ga
pffff

1 like

Hier eveneens de optie om aan te monsteren in een raket van NASA, alsmede een G-shock met getijdetabellen erin van de halve wereld terwijl dat invloed heeft op die keer percjaar dat ik het strand bezoek…

Maar toch, het idee dat het allemaal zou kunnen hè… :wink:

3 likes

Mn breitling avenger seawolf blacksteel waterdicht tot 3000 meter?. Maak er dagelijks gebruik van :rofl:

Deze geeft aan hoe vol de maan is. Echt heel handig :roll_eyes: vind ik elke dag weer.

6 likes

mijn horloge geeft de tijd aan, nutteloze info. Gebruik hem daar in ieder geval nooit voor.

1 like

Na 3x doen, weet je dat toch wel uit je hoofd. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Inderdaad nutteloos. Doe m maar weg, ik geef er 100,- voor.:grin: