Oceanus only topic

10 likes

Ik ben voor mijn werk in Londen en heb de T200 meegenomen als reishorloge. Ik wist niet precies hoe het zou werken met het tijdsverschil, maar dit ging nagenoeg vanzelf. Zodra het vliegtuig geland was drukte ik op de knop op het horloge om de tijd te synchroniseren, omdat de app ondertussen de lokale tijd had opgepikt draaide de wijzers automatisch één uur achteruit. Super makkelijk.

Ik ben op een zakelijk congres. Naast Apple watches zie ik hier o.a. Rolex en ik heb ook een JLC Reverso gespot. De Oceanus houdt kranig stand tussen het Zwitserse premium geweld :sweat_smile:

12 likes

Zo ging het op de terugweg.

GIF-240904_180028

Volgende keer misschien even wachten het vliegtuig stilstaat :sweat_smile:

11 likes

Heeft toch iets magisch. Krijg er bijna spijt van dat ik 'm niet meer heb😅

1 like

Goedenavond!

Geniet van het weekend!

8 likes

Opvallend weinig mensen met een T3000 hier. Terwijl dat zo’n ontzettend mooi horloge is.

Mooi horloge :+1:

1 like

Is zeker een mooi horloge! Toevallig staat er een in het blauwe deel mocht je interesse hebben… :wink: :+1:

1 like

Heb juist zelf een horloge gekocht dus het potje is leeg :slightly_smiling_face:, toch bedankt!

Goed om te lezen dat meer mensen dat lastig vinden. Dacht dat ik de enige ben die zo onhandig is dat ik daar een probleem mee had. Na het verwijderen van het eerste schakeltje een hele tijd gewacht tot ik voldoende moed had verzameld om de rest te doen.

1 like

toch leuk eentje die steeds de juiste tijd aangeeft :ok_hand:

9 likes

blijft mooi:

9 likes

Ideale daily watch

9 likes

Ik draag mijn T200 best vaak maar betrap mezelf er nog regelmatig op dat ik mezelf zit te vergapen aan de brushing en de hoeken van de kast en band

14 likes

Nog even en dan kan ik mezelf hier ook melden met een T200S😎

12 likes

Hij is binnen.
Wat een top ding zeg!!

16 likes

@Edwindegraaf top dat je er een gevonden hebt! En mooi om te zien dat bevalt, het zijn echt fantastische horloges.

12 likes

Ben er blij mee@
Doet het ook goed in de :sunny:

8 likes

Staat je goed

1 like

Het einde van de winter is nu echt in zicht, voor het eerst sinds november 3 in plaats van 2 streepjes!

4 likes