Oceanus only topic

Op een sportief blauw rubber bandje gezet en vandaag hopelijk nog lekker het zonnetje in. Bij mij zit hij nog op de 2 streepjes.

8 likes

Knaller in de zon!

13 likes

Stil hier🙄

11 likes

iid, in 2019 gestart en nu nog maar aan 243 posts
gaat zeker geen hoge toppen scheren, ook al is het een ongelooflijk top horloge :+1:

8 likes

69dffbb0e311d33b9682e23df8bae495ebcaf924_2_666x500

Hier nr. 245 dan…

7 likes

Als JDM liefhebber kijk al jaren af en toe naar Oceanus, maar de T200 was me op een of andere manier nooit echt opgevallen. Echt een prachtig horloge! Als hij van titanium was, kon hij me overtuigen om vreemd te gaan, maar vooralsnog blijf ik Citizen trouw :grin:

Die scherpe lijnen doen me denken aan sommige The Citizen modellen (met onderstaande kast), en door de brushed bovenkant van de bezel (ipv polished) vind ik de T200 nog geslaagder. Maar helaas geen titanium versie dus. De S200 is het net niet voor mij.

2 likes

De S200 is het net niet voor mij.

S100 bedoel ik natuurlijk.

En de mijne is ook van titanium… “Casio Oceanus OCW-T200S-7AJF. Caja y correa de titanio JDM”…

Weet je dat heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel zeker?
OCW-T200S-7AJF | CASIO

Ik zal het even vertalen voor het gemak:

afbeelding

En je kunt er een magneet bij houden; die blijft niet plakken.

Als jij zegt dat jouw OCW-T200S-7AJF van titanium is, dan is hij dat :+1:

1 like

4 likes

Op de achterkant van jouw versie staat toch echt “stainless steel”, Huibert :sunglasses:

17467272964131413869793101130042

1 like

De 100 is inderdaad titanium, de 200 is gewoon staal :wink:

Ik wilde hem dat zelf laten ontdekken, ik probeer online discussies te mijden na 25 jaar internet :rofl:

1 like

Wel mooi staal hoor

Bij de S100 staat het niet (en die is wel titanium), ik denk dat ie twee teksten verwisseld heeft :joy:

1 like

Dat bewijst natuurlijk helemaal niets. Kan een typfout zijn, of gewoon gephotoshopt, zoals dit hieronder. :laughing:

En nee, niet alle RVS is magnetisch. Maar ik ben hier verder niet om mensen te onderwijzen wat google ze kan vertellen. :innocent:

Het is heel simpel: er bestaat geen titanium Casio Oceanus T200 :grin: