Blijft een topper ![]()
![]()
![]()
De T4000 is onderweg vanuit Japan!
Deze is erg gaaf. Is dit een groene T200?
Yep, de OCW-T200S-3AJF
Zijn er toevallig nog pateltjes aan webshops benoeming waardig om oceanussen (ook discontinued Zoals deze mooie groene t200s) op de kop te tikken?
Kleinantzegen
Catawiki
Sakura
Wafee
…
…
Op Ebay zijn japanse tussenhandelaren actief die op een of andere manier bij japan-only webshops horloges opsporen, en die internationaal aanbieden.
Ik heb er recent eentje gekocht die ik op een japan only website heb gevonden. Ik denk dat hij hem van hen koopt en hem naar mij opstuurt.
Op ebay heb je closer0924, tokimon, japanese watch shopping center (1926), prime pickz japan, etc. Closer is ook aanbieder op chrono24, die hebben eigen voorraad. De anderen resellen volgens mij alleen anderen.
Watches111 heeft ook een selectie Oceanus horloges, verzending vanuit Spanje ![]()
De T4000 is binnen en afgesteld voor mijn pols. Erg goed afleesbaar gelukkig met deze lichte indexen. Blij dat ik niet de dlc versie heb gekocht met de donkere indexen.
Alhoewel het horloge wel iets meer krasjes vertoont dan ik had gehoopt. Maar goed, de foto’s waren niet heel scherp, dus dat was een gokje. Die dlc bezel is natuurlijk harder.
Bijzonder fraai! Veel draagplezier!