tata!
had gezegd dat ik terug zou komen
en sinds gisteren is dat dus mogelijk
wel even een foto van gisteren, met het slechte weer maak je geen goed belichte foto’s
kom jongens, laat ze nog eens zien,
anders komt dit topic echt niet van de grond
wat ik zo leuk vindt is dat de minuutwijzer telkens na tien seconden een sprongetje maakt
gewoonlijk wissel ik iedere dag maar deze zit nog steeds op de pols
Ff een brakke foto met de slechtste belichting ooit. Gisterenavond na het ophalen van mijn nieuwe aanwinst bij @SteakFriet . Zelfs in deze omstandigheden een stunner!
Ik ben om, had altijd maar G-Shocks maar een blauwe T-200 heeft mijn hart gestolen. Weet iemand nog goede shops behalve Sakura? (Of iig waar je geen achterlijk hoge importkosten moet lappen)
Klinkt bekend… Ik ben ook altijd G-shock gek gewees (nog steeds). Sinds kort heb ik ook de Oceanus lijn ontdekt en heb sinds kort een T200 naar alle tevredenheid overgenomen van een forum lid. De prijs was een stuk aantrekkelijker dan een nieuwe uit Japan i.v.m. BTW en invoer rechten. Misschien op het forum een zoek rubriek plaatsen?
Vandaag heb ik een hele mooie👌 gebruikte (niet van nieuw te onderscheiden) Casio Oceanus S100 over kunnen nemen van @zeno. Het horloge is werkelijk als nieuw en ben er erg gelukkig mee!