Omega Diver 300M vs Tudor BB Chrono

Kriebels … :see_no_evil:

Jaja, het begint weer te kriebelen. Mag er iets anders om de pols? Ja of nee en wat dan? Ik ben ontzettend blij met mijn Seamaster dus het moet wel echt iets zijn wat mijn zinnen prikkelt.

De Speedmaster Pro (Hesalite) blijft me uitdagen, maar die heb ik al gehad en het is wel weer tijd voor iets anders leuks. Wat helemaal in mijn straatje past is de Tudor Black Bay Chrono (ref. M79350-0004), een horloge wat ook al langere tijd mijn aandacht heeft maar niet veel voorbij komt. Ook op HF niet, dus weinig verleidingen en daardoor heb ik ook nog geen rare besluiten genomen. Maar, deze als opvolger van de Seamaster lijkt me wel erg lekker! De keuze is gemaakt. :sunglasses:

Mooi toch? Vind ik. :heart_eyes:
Ik ben ook een fan van deze band, vandaar niet de versie ‘op leer’ of stof. Oh enne de Seamaster moet hiervoor gaan wijken, ik heb een ‘one great watch policy’.

Wat zou jij doen?

  • Ik zou de fifty shades of bleu Seamaster houden. Zo mooi krijg ze niet meer …
  • Die Tudor Chrono is inderdaad wel érrug lekker. Ik zou er toch eens achteraan gaan!
  • Zoals gebruikelijk heb ik geen mening, maar ik ga hieronder wel reageren.
  • Ik heb niks met het type horloges waar jij telkens mee aankomt (stalen chrono’s en duikers). Zoek het lekker zelf uit.

0 stemmers

Voor de duidelijkheid, het gaat nu even tussen deze twee horloges. Dat de wereld van horlogerie meer te bieden heeft is mij bekend. Prima dat je reageert met “ik zou een Seiko proberen” maar ûh, nee. :wink:

Dank voor je hulp! :beers:

PS blue verkeerd geschreven, in de poll. Niet meer aan te passen.

7 likes

Jij bent raar.

Ik vind die nep rivets niet mooi. Daarnaast vind ik hem ook te dik/groot.

Maar het ergste vind ik nog die snowflake wijzers op een chrono…

Maar heej

Het is jouw feestje

5 likes

speedmaster+ seamaster zou cool zijn.

4 likes

Ik weet het.

@youngwatchenthousiast, dat is ook mijn ideale koppel. Maar voor nu, ‘one great watch’ enne de Speedy en de Seamaster ken ik al. Deze Tudor lijkt me gaaf!

2 likes

tja, je hebt je zinnen vast al op een nieuw horloge gezet dus de Seamaster gaat toch wel weg. De Speedmaster = boring. De Tudor Chrono zie ik niet vaak voorbij komen, doen dus! :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik vind de Tudor een goede keuze, Maar niet als vervanging van de Seamaster. Wel voor erbij.

1 like

De Tudor is inderdaad tof… maar niet zo gaaf als de Seamaster. Spreek uit “pas” ervaring :sweat_smile:

Momenteel is de Tudor wel specialer als de Seamster en daarmee bedoel ik minder circulerend om de pols schat ik zo in.

2 likes

De BB chrono is een ferme brok staal om de pols, maar als dat je ding is gewoon doen! Dat Breitling uurwerk is alleszins een topper en verder is de afwerking van de BB’s meer dan goed. Voor die prijs onklopbaar :blush: de BB is wel een stuk minder glimmend dan de Seamaster. Meer mijn smaak alleszins, maar voor mijn pols te groot.

En een keer het zaadje geplant is…

1 like

Hier mijn niet-mening: die Tudor is lelijk. Een collega van mij heeft hem, wat een lomp ding.

Heb je hem al gepast?

1 like

Ja. Vorig jaar. :blush:

Overigens dank je wel voor je ‘geen mening’, heb ik die keuze in ieder geval niet voor niks ingevoegd. Die “zoek het uit” optie is speciaal voor Fate. :wink:

2 likes

Cool ding de Tudor.:+1: Gewoon doen , heb je spijt, no problem; de Seamaster is alles behalve schaars die die koop je zo weer terug.

1 like

Gaat de tijd nu extra snel tijdens Corona? Die Omega is pas 2 maandjes binnen.

Of is het de flipperitusvirus die er bij jou heerst? :upside_down_face:

1 like

Seamaster lekker houden. Je kan bovendien mooi afwisselen tussen staal en rubber👍🏻
De tudor kast is te groot en te lomp. Zit geen vorm in :confused:

1 like

Klopt. Ik moet de eerste kras nog maken. Maar ja, als het eenmaal gaat kriebelen. :sunglasses:

Ik kan het me niet voorstellen.
Jou Omega heb ik meer gezien dan die van mijzelf.

7 likes

Zeker de omega houden :smile:
Deze tudor is niet zo mooi en sprekend als de seamaster.

Geen waardige vervanger!

2 likes

Volgens mij heb jij al gekozen :thinking:

1 like

Ik ben een van de weinige die nog niks gekozen heeft. Kijk maar bij de poll … :wink:

Maar ûh, ik wil ze eerst wel eens naast elkaar zien. Ik ken de chrono wel, maar heb hem nog niet naast de Seamaster kunnen houden. Dat ga ik binnenkort maar eens even organiseren. Kijken of er ergens een winkeltje open is.

1 like

Ik vind het lastig, ook omdat ik dit model van Tuder teveel op een Daytona vind lijken. De band vind ik wel prachtig :ok_hand:

1 like

Seamaster houden, die is prachtig.

Jur heeft net speciaal voor jou een grotere opslag server aangekocht.

2 likes