Jaja, het begint weer te kriebelen. Mag er iets anders om de pols? Ja of nee en wat dan? Ik ben ontzettend blij met mijn Seamaster dus het moet wel echt iets zijn wat mijn zinnen prikkelt.
De Speedmaster Pro (Hesalite) blijft me uitdagen, maar die heb ik al gehad en het is wel weer tijd voor iets anders leuks. Wat helemaal in mijn straatje past is de Tudor Black Bay Chrono (ref. M79350-0004), een horloge wat ook al langere tijd mijn aandacht heeft maar niet veel voorbij komt. Ook op HF niet, dus weinig verleidingen en daardoor heb ik ook nog geen rare besluiten genomen. Maar, deze als opvolger van de Seamaster lijkt me wel erg lekker! De keuze is gemaakt.
Mooi toch? Vind ik.
Ik ben ook een fan van deze band, vandaar niet de versie ‘op leer’ of stof. Oh enne de Seamaster moet hiervoor gaan wijken, ik heb een ‘one great watch policy’.
Wat zou jij doen?
Ik zou de fifty shades of bleu Seamaster houden. Zo mooi krijg ze niet meer …
Die Tudor Chrono is inderdaad wel érrug lekker. Ik zou er toch eens achteraan gaan!
Zoals gebruikelijk heb ik geen mening, maar ik ga hieronder wel reageren.
Ik heb niks met het type horloges waar jij telkens mee aankomt (stalen chrono’s en duikers). Zoek het lekker zelf uit.
0stemmers
Voor de duidelijkheid, het gaat nu even tussen deze twee horloges. Dat de wereld van horlogerie meer te bieden heeft is mij bekend. Prima dat je reageert met “ik zou een Seiko proberen” maar ûh, nee.
Dank voor je hulp!
PS blue verkeerd geschreven, in de poll. Niet meer aan te passen.
@youngwatchenthousiast, dat is ook mijn ideale koppel. Maar voor nu, ‘one great watch’ enne de Speedy en de Seamaster ken ik al. Deze Tudor lijkt me gaaf!
tja, je hebt je zinnen vast al op een nieuw horloge gezet dus de Seamaster gaat toch wel weg. De Speedmaster = boring. De Tudor Chrono zie ik niet vaak voorbij komen, doen dus!
De BB chrono is een ferme brok staal om de pols, maar als dat je ding is gewoon doen! Dat Breitling uurwerk is alleszins een topper en verder is de afwerking van de BB’s meer dan goed. Voor die prijs onklopbaar de BB is wel een stuk minder glimmend dan de Seamaster. Meer mijn smaak alleszins, maar voor mijn pols te groot.
Ik ben een van de weinige die nog niks gekozen heeft. Kijk maar bij de poll …
Maar ûh, ik wil ze eerst wel eens naast elkaar zien. Ik ken de chrono wel, maar heb hem nog niet naast de Seamaster kunnen houden. Dat ga ik binnenkort maar eens even organiseren. Kijken of er ergens een winkeltje open is.