Omega moonwatch duurder in 2020?

klopt, daardoor vergeten we vaak de niet moonwatch speedmasters. die zijn er ook een hoop als je kijkt op de website van Omega.

er zijn meer niet moonwatch speedmasters dan wel moonwatch speedmasters

1 like

Zoals de MARK II … ow, zo lekker!! :heart_eyes:

vind ik ook erg mooi, ik had hem bijna besteld bij de AD maar toen kwam de apollo 50th op mijn pad…

edit: ik werd wel gewaarschuwd over het gewicht en het formaat van het horloge. hij is erg groot en zwaar en daardoor draagt ie heel anders dan bijvoorbeeld een gewone speedmaster moonwatch

Jij bent toch 14? Wat is jouw polsmaat als ik vragen mag? De MARK II is een forse klatser hoor. Niet echt geschikt voor een kinderpolsje, no offence.

Klopt helemaal. Totaal andere beleving aan de pols.

geen idee

maar mijn pols is best groot.
ik kan bijvoorbeeld een 42mm speedmaster makkelijk hebben.

1 like

1425154073-meetlint

:sunglasses:

1 like

heb ik niet ergens liggen op dit moment.

Formaat valt wel mee door het ontbreken van lugs.
Is wel zwaar en voornamelijk hoog !!

5 likes

Wil je daar even mee ophouden! We zitten hier helemaal niet te wachten op foto’s van deze prachtige Speedmaster, … dus. Ahum. :innocent: :rofl:

1 like

Het feit dat ie erg hoog is zou voor mij een probleem zijn. Ik draag bijna al mijn horloges onder mijn mouw, dit zodat niet iedereen ziet wat ik draag.

was dit niet degene die jij liet lopen om het “doosje” :joy::wink:

1 like

Wel wijde mouwen nodig hoor. :wink:

1 like

Yup! OCD, vreemde afwijking hoor. Maar nu heb ik lekker een Speedy Pro om de pols, ook leuk… :wink:

2 likes

Zeker mooi, zie aan alles dat je razend enthousiast bent, leuk. :+1:

1 like

Prachtig!

1 like

Dat ben ik zeker. Lang geleden dat ik over een horloge zo enthousiast ben geweest, echt serieus. Dit ding klopt voor mij echt hélemaal. Ik kan er met betrekking tot mijn smaak helemaal niks lelijks aan ontdekken en nu ik er een paar dagen mee rondloop is ook de band en het opwinden onderdeel geworden van een prima ervaring. Ben er echt heel blij mee. :slight_smile:

Om even terug te gaan naar het onderwerp…

Stel dat ik er 1000~1500 euro extra aan zou willen (en kunnen) besteden: Zou ik deze dan inruilen voor de nieuwe (die er dus aankomt) met een co-axiaal uurwerk, METAS gecertificeerd enzo? Alleen omdat het uurwerk geüpgrade is. :thinking:

Volmondig nee! Ik zie de toegevoegde waarde er echt niet van. Een zichtbodem zou wel een dingetje kunnen zijn, want draaiende radertjes is wel leuk. Maar goed, die is er nu ook al met de 1863 er in. Ook fraai!

2 likes

Eensch.

Heb er twee gehad maar toch weer geflipperd.
Maar goed, je moet mij ook niet als referentiekader nemen ben ook al aan mijn vijfde MM300 bezig. :unamused:

6 likes

Zou ik ook niet doen maar de upgrade is niet verkeerd.

Edit: als er nou een speedmaster komt die er precies zo uitziet als de huidige moonwatch maar met het 321 uurwerk, zou u uw horloge dan inruilen?

Nee, ook niet hoor. Ik ben prima tevreden met hetgeen ik nu om de pols heb. Wat ik al schreef, mijn Moonwatch loopt bijna on par met +2s/dag afwijking. Ga ik niet veel beter krijgen met een ander uurwerk verwacht ik zo maar. Ja, met quartz. :wink:

2 likes

Ik ga er geen apart topic voor aanmaken maar het lijkt erop dat de stalen 321 gisteren uitgelekt is…
Als dit meer dan 10.000 euro gaat kosten wens ik ze veel plezier ermee…

5 likes