Omega Only (Deel 2)

18 likes

Erg mooie foto!!!

1 like

Aangenaam gezelschap met deze vintage!

9 likes

Haha wie is dat op de achtergrond?

1 like

Had ik zelf nog niet gezien :joy:. Dames en heren, dit is dus mijn moeder :tipping_hand_man:

2 likes

Misschien toch net wat te groot :thinking:?

10 likes

potdikkie wat een lekker ding!
wat een heerlijke NA, nogmaals gefeliciteerd!

1 like

nee joh!

1 like

Thanks!

1 like

20 likes

Fijne dag😎

9 likes

12 likes

SAT ik vroeg het jou al eerder, want ik denk dat je met dit horloge iets gevonden hebt dat lang bij je zal blijven, maar is het waar? Of zit je nog in de eerste verliefdheid met deze schoonheid? Als dat het geval is wordt het al een stuk moeilijker om te weten of dit horloge echt de enige echte is.

maar als het goed voelt, doe dan mee !

Hoi, kwam dit horloge tegen. Heeft iemand misschien meer info over dit horloge? Welk jaar? Is het wat waard?

3 likes

Klopt helemaal. Maar dat geldt voor alle horloges die ik heb op uitzonderingen na. Een grail aanwijzen vind ik moeilijk zeker als ik denk dat juist mijn grailwatch nog in bestelling staat

Maar deze gaat zeker nergens anders heen, behalve van mijn pols naar zijn box en andersom :joy::ok_hand::+1:

1 like

Beachlife! :sunglasses: :surfing_man: :beer:

18 likes

Omdat ik het nog niet zo vaak heb gepost de laatste dagen :roll_eyes::roll_eyes:, excuses voor het spammen maar hij is zooo mooi :heart_eyes:

27 likes

You’re excused, wat mij betreft! Echt een prachtig horloge!

2 likes

Lekker blijven doen, anders voel ik me zo alleen. :wink:
Hij is prachtig @SAT! Maar dat vind ik ook van je Speedmaster en je Lexen oh enne, de Seiko’s etc. etc. :sunglasses:

2 likes

Ben benieuwd hoe het eruit zal zien als jij deze zou fotograferen met de paraplu en juiste belichting et cetera :thinking:.

2 likes