Omega Only (Deel 2)

Blijven doen! Slecht 1x per dag zou zonde zijn…:wink:

2 likes

:joy: :joy: … haha, dat blijft me nu tot in de eeuwigheid achtervolgen. Gelukkig gaat het morgen weer regenen, heb ik een reden. :wink:

2 likes

Oh absoluut niet zo bedoeld, juist omdat ik vind dat jij prachtige foto’s maakt :+1:.

1 like

Dat kan jij ook!
Even een tentje er bij😉
https://www.kamera-express.nl/producten/studio-cameraflitser/studio/opnametent-en-tafel

2 likes

Joh. Ik vind het juist wel grappig dat die plu me ‘blijft achtervolgen’ … :sunglasses:
Terwijl ik de laatste paar foto’s zonder paraplu heb gemaakt. Ook de veiligheidsfoto van eerder vandaag, die is in daglicht gemaakt.

Overigens dank je wel voor het compliment. :ok_hand:

Heb ik ook nog liggen, … in 't stof, in de kelder. Ik heb er een blauwe maandag mee gespeeld maar ik merk dat ik zelf creatiever kan zijn als ik wat meer vrijheid en ruimte heb. Met een daglichtlamp, paar velletjes wit papier en/of bijvoorbeeld de paraplu kun je best wel leuke plaatjes maken. Zo’n tent is wel erg handig als je een webwinkel hebt en telkens dezelfde (belichte) foto’s wil maken.

2 likes

Is helemaal waar. Ik ben redelijk handig met een spiegelreflex, en dan kun je inderdaad zonder tentje prima uit de voeten met een (paar) reflectoren die ook gewoon een velletje papier of de binnenkant van een pizzadoos mogen zijn, maar als je niet wilt hoeven nadenken en gewoon altijd zonder gezeik een prima foto wil maken is zo’n tentje echt wel handig imho!

1 like

Je zou hem ook wat meer kunnen crossposten, dan is de kans groter dat ie opvalt…:smiley:

Wat mij betreft krijg jij voor deze ontheffing van het
Crosspostingsverbod.

:grin::star_struck::star_struck:

Niet uit de ‘57 Trilogy, maar wel de ‘57:

16 likes

Supermooi! Ik heb nog even getwijfeld. Maar vind de ‘57 met een kleinere diameter net even iets mooier.

:beers:

Die van jou is ook zeker gaaf! Ieder z’n smaak inderdaad :beers:

Heb jij (of iemand anders) de onderstaande Seamaster Railmaster wel eens in real life gezien? Ik vraag me af het m nou net wel of net niet is…

3 likes

Nee helaas ken ik niemand die deze heeft.

Iemand anders op het forum?

1 like

Ik heb 'm wel eens gepast bij de AD. Het viel me wat tegen omdat werkelijk alles geborsteld is. Dat geeft nogal een doffe indruk. Een gepolijst lijntje hier en daar speelt mooi met het licht, dat heb je hier niet. De wijzerplaat vond ik ook wat vlak, maar wel speciaal met die diepe brushing. Verder wel heel mooi afgewerkt :slight_smile:

Het is ook een ferme brok staal om de pols. Maar goed ik liep de winkel binnen met mijn Nomos als ik het goed herinner, dus het contrast was nogal groot :smile:

3 likes

Speedytuesday!!

16 likes

12 likes

Wat voor strap zit erop? Ben naar iets vergelijkbaars opzoek

1 like

Dit is de OEM nato. Die erbij zit.

2 likes

13 likes


Do or don’t?
Ik ben zelf nog niet echt een groot nato fan, dus ik denk dat ik het antwoord al weet :joy:

5 likes

Don’t, maar ik vind Nato sowieso niks.
Die frot op de bovezijde van de band vind ik hier ook weer niet zo mooi. Maar ieder zijn ding toch, gewoon doen wat jij mooi vindt

1 like

image

3 likes