Omega Only (Deel 3)

14 likes

Vandaag op nato geprobeerd in Den Bosch… Ik moest me inhouden :see_no_evil:

21 likes

Toch wel heel lekker hoor deze😍

1 like

Ik vind het design op zich mooi, maar ik kan nooit wennen aan de hoekige bezel.
Die hoort gewoon rond te zijn voor mij.

1 like

Nice. Wat maakt em zo speciaal voor jou?

Groetjes van z’n broer:

4 likes

Daar heb ik wel al iets over geschreven. :sweat_smile: :ok_hand:
Die vorige generatie is ook erg tof.

Hij draagt ook super comfortabel. Dat wordt volgens mij bewerkstelligt door de combi van nato met een lichte titanium kast. Ideale combi :ok_hand:t3: Een zwaarder horloge op nato draagt gewoon anders. Niet persé slecht… maar de verhouding bij deze is gewoon top!

De mesh band is mooi… maar als je pols wat smaller is klopt die gewoon niet. Grotere pols is dan een pré.

2 likes

Is er nog wat korting te krijgen op zoiets van omega? Of zit dat er niet in want limited?

1 like

Geen idee… niet over gehad. Maar nee heb je en ja kun je krijgen als je het ter sprake brengt denk ik dan maar :blush:

1 like

Zo is dat! Mooi ding is het.

1 like

Fraaie no-date’s :ok_hand:

Zo, bam! Weer 200 piek er bovenop. Op rubber zelfs 300 euro.

Jun 2020: 4.900
Nov 2020: 5.200
Dec 2021: 5.400

Ook een manier van een hogere propositie. :fu:

2 likes

Tja, de inflatie is meer dan 5% momenteel blijkbaar. Dat verklaart (deels) de prijsstijging.

Ik vind het wel hard gaan hoor. Wat was de introductieprijs van de Seamaster in 2018? 4.600 euro?

Ik denk dat ik dit maar ga gebruiken bij de salarisonderhandeling eind deze maand. :sweat_smile:

1 like

Haha succes!

Waar is de tijd dat je een paar jaar terug de vorige SMP kon kopen voor 2880,- grijs… Good times :cry:

1 like

Thanks :v: Ik heb net vandaag de Seamaster 30 helemaal geserviced.

Prachtig exemplaar :star_struck:

22 likes

Iemand wilde het horloge persé zonder band kopen. Opzich snap ik het, want een C-Shape op leer is ook erg mooi, maar toch zonde van deze scherpe brick bracelet. Dan maar op de volgende Connie zetten…

11 likes

14 likes

Zo van de foto lijkt van die bracelet de structuur/afwerking niet zo’n mooie match vind ik - doet mij eigenlijk ook aan 'n latere periode denken. Sorry voor de kritiek maar als je het toch over zonde hebt moet je wellicht eerder een bracelet bij de case zoeken dan andersom :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Helemaal mee eens, bij zo’n strak ongesmukte dial is het echt een bonus als er eens geen vlek/patina om aandacht ‘vraagt’ :+1:t2:

1 like