Jij zegt 5 jaar, hierboven zegt ieman 8-10 jaar
Dacht dat jij de rillingen kreeg van slecht taalgebruik? Hoe noem je dit dan?
Als ik het goed heb doen ze bij omega bij elke beurt sowieso een complete overhaul, met andere woorden het maakt kwa kosten niks uit of alle onderdelen nog prima zijn of allemaal versleten.
Ik ga uit van om de +/- 5 jaar service en dan vervangen ze de pakkingen. Maar als jij hem om de 8 jaar een service wil geven, prima. Ik geloof dat zo’n nieuwe Omega dat wel prima kan hebben.
Maar zijn dat voor geen zorgen voor de dag van morgen wanneer jij er eentje nieuw wil kopen? Ik zou eerst eens lekker bezig gaan met de speurtocht, dat is veel leuker.
Een geschrift vol passie over de onkunde van die rotzaak
Als ik een horloge van 3000 euro koop, wil ik graag van te voren duidelijk hebben hoelang ik garantie heb, hoe vaak er onderhoud nodig is en of ik me na 2 jaar zorgen moet maken om de waterdichtheid als ik ga zwemmen.
Iedereen spreekt elkaar tegen en de juwelier zelf weet het blijkbaar ook niet.
Ik ben al klaar met de zoektocht. Genoeg aanbieders, dus het is alleen nog een kwestie van ophalen. Maar het moet goed voelen.
Een paar maand geleden wist ik niet eens dat een automatisch horloge onderhoud nodig had. Ik denk dat de meeste mensen dit niet weten. Mijn vrouw heeft een tissot met automatisch uurwerk maar wist dit ook niet.
Maar goed, ik ga er nog eens een nachtje over slapen…
Welterusten
Slaap zacht makker
Hoop dat het je lukt ik zit regelmatig te malen met al het moois wat er is
Tegen mij zei de AD dat coaxiale omega’s prima om de 8 jaar geserviced kunnen worden. Die waterdichtheid gewoon meepakken bij de beurt, tenzij je elke dag in het water ligt met dat ding om.
Ik vraag me dan af waarom hij eerder zou lekken als je elke dag in het water zou liggen wat maakt dan het verschil?
AD = authentic dealer?
Daar zie ik de logica ook niet van in
Klopt
Authorized Dealer
2700 en op te halen in amsterdam bij juwelier, tevens 3 jaar garantie,
Hoop er zelf ooit ook 1 aan te kunnen schaffen. Nice one!
Dit is een 36mm en betreft een showmodel dus “nieuw” lijkt me ook wat te mooi gesteld🙄
Forum regel 1:
1.Het respectloos bejegenen van bedrijven, hun producten, organisaties, personen, of groepen is niet toegestaan.
Dit zou ook als respectloos gezien kunnen worden natuurlijk. Beetje flauw om dan met een forumregel te gaan schermen als je je eerder zelf nog schuldig hebt gemaakt aan hetzelfde vergrijp.
Nog niet zo lang lid en dan direct al de wieslippe uithangen… goed bezig
Voor de goede orde hier heren: ik ben werkzaam bij Justitie met een netwerk van ruim 130 duizend medewerkers, dus regels der respect zijn mij niet vreemd. Ik draag meer dan 55 jaar horloges en dit forum lijkt mij leuk. ‘Het vergrijp’ waar jij het over hebt zijn de door @Davinci als rillingen veroorzakende termen bestempelde ‘nix’ en ‘klokkies’ Gebruik de zoekfunctie van dit forum en constateer dat deze termen veel vaker gebruikt zijn, zonder enig commentaar. Slaat ook nergens op, in tegenstelling tot de superlatieven die @Davinci gebruikte jegens een juwelierszaak. Indien er hier volwassen gebruikers zijn dan lijkt mij een ‘sorry’ op zijn plaats.