Want de Air King is het goedkoopste Rolex model bedoel je… wat een onnozele opmerking. En nee niet omdat ik hem zelf heb.
Ik vind de Rolex Air King veel leuker. Dit model heb ik altijd al tof gevonden. Ik kan me er niet in vinden dat dit een instap Rolex is voor mensen die geen echte Rolex kunnen betalen. Ik vind de AK juist eigenzinnig en tof.
Absoluut de Omega. De Airking lijkt wel bedoeld voor mensen die geen klok kunnen kijken met al die cijfers.
Had hem gezien en ik hem zo kopen, maar helaas (ruim) boven mijn budget
De Omega speedy vind ik ook veel sprekender !
De Rolex is niet mis maar wat meer gewoontjes.
Ah oeps, geen sarcasme radar?
Benieuwd of je eruit bent na al deze meningen…
Haha, nog niet. Nog even goed over nadenken.
De Speedy is in ieder geval lastiger te verkrijgen dus zou hem dan lekker houden.
Er staat een mooie speedy in het blauw, ik denk dat er nog aardig wat van de prijs af kan dus ik zou daar voor gaan!
Die rolex, tja ik vind het maar een lelijk ding…
Omega.
En 75 % van 201 leden die gestemd hebben delen deze mening, da`s vrij veel
Ja dat verrast mij ook! Op dit moment ben ik weer even in mijn nopjes met de mitsukoshi. Die Airking hou ik wel in mijn achterhoofd voorlopig. Kijken of ik er eentje bij s&c kan bemachtigen.
Mitsu. Die AK is taffeslelijk.
Graag gedaan maatje!
Die Rolex vind ik één van de allerlelijkste wijzerplaten ooit gemaakt.
De Mitsukoshi vind ik één van de allermooiste wijzerplaten ooit gemaakt.
Easy peasy (voor mij)
&
Dat dus…Deze Omega is sexy AF
Absoluut de Omega. Omdat ik een zwakke plek heb voor panda dials en omdat de Airking me echt he-le-maal niets doet.
De Omega is prachtig, de Rolex is ook een fraai horloge, maar haalt het niet bij deze Omega m.i.
Zeker de omega. De maat van de airking is beter (voor mij…) maar dat groen van de airking zou voor mij de spelbreker zijn
Beiden gehad.
Mitsukoshi is mooiste van de 2 maar vond het geen uurwerk om alle dagen te dragen.
En de Airking is een echt leuk dagelijks draagbaar uurwerk. Moet je in het echt gezien en gedragen hebben want op foto komt het inderdaad niet over.
AirKing wellicht strakjes discontinued