Omega Speedmaster of Heuer Autavia

Autavia! En dat zonder subjectief te zijn🤥, heb er gisteren zelf één gekocht😂

image

5 likes

Maar dan de chrono lijkt me?

Persoonlijk vind ik de normale PO beter in balans. Maar met chrono kan hier ook. Smaak kwestie.

Ik vind de PO die jij liet zien ook veel mooier, maar TS twijfelde tussen 2 echte chrono’s, vandaar. :blush:

1 like

Een speedy wordt imo toch vaak gekocht vanwege de aantrekkelijke prijs icm merk.
Ik zou zeker voor de heuer gaan. Mooi klassiek model.

De Heuer is natuurlijk prachtig en redelijk zeldzaam in t wild te vinden, wat ik een voordeel vind.
Het is wel een redelijke kolos op de pols tov de Speedy.

Beide geen goedkoop te servicen uurwerk. Er zijn uiteraard wat meer horlogemakers die ervaring hebben met de speedy.

Ik gooi er nog even een prachtige chrono in wat mijn keuze zou zijn :heart_eyes:

5 likes

Deze wint het bij mij met gemak van de Speedy :smiley:

1 like

Speedy te eenvoudig
Heuer te dik
Dan toch deze

5 likes

Zenith te duur.

100% de speedmaster. Een van de mooiste horloges ever!

2 likes

Wat een onzin…

2 likes

Moonwatch voor euro 4200 vond ik niet echt goedkoop

Speedmaster natuurlijk.

De speedmaster!
@Leanbackevan heeft een NL geleverde, nog geen half jaar oud en voor een stuk minder.

Ik weet dat hij twijfelt over een verkoop. Wellicht er een berichtje aan wagen?

Kwalitatief zullen ze niet veel voor elkaar onderdoen. Zoals al door meer personen aangegeven, is de standaard Speedmaster wel erg ‘standaard’. Ik zou daarom voor een niet-standaard Speedmaster gaan. Kijk bijvoorbeeld eens bij de Speedmaster ‘57. Verder gewoon doen wat jezelf het mooist vindt. Succes!

Euro 4300 in de stikkers

1 like

Mooie band

1 like

Ik zou voor een “echte” Heuer autavia gaan en een niet een Tag Heuer. :star_struck:

8 likes

Ik zou zeker gaan voor de Speedmaster in vergelijk met de TH.

Haaa, ja klopt… Ik kan weer niet stil zitten… :see_no_evil: