Omega Speedmaster "Reduced" Only

Hoezo een nieuw uurwerk?

1 like

Onderdeel van de Omega service is een nieuw uurwerk. Dat was het in ieder geval in mijn geval. Ik kreeg ook een garantiekaart van Omega waar op vermeld stond dat er een nieuw uurwerk was geplaatst.

1 like

Alleen als het nog het oude 1140 uurwerk is. Als je al het nieuwere 3220 uurwerk hebt wordt die volgens mij gewoon geserviced.

1 like

Ik had mijn info vooraf uit het topic .Advies iz Speedmaster reduced gevraagd

Daaruit begreep ik dat ik een nieuw uurwerk zou krijgen, en dat heb ik ook gekregen. Verder gaat mijn kennis niet.

1 like

3 likes

1 like

7 likes

4 likes

Ik heb een nette reduced op het oog, is dit de moeite om aan te kopen nadat ik in het verleden 2x een 3861 in het bezit had.

De staat is super goed, full set uit '98

5 likes

Hangt af van prijs en recente (Omega) service uitgevoerd wel of niet.

1 like

3000, zeer goede staat en the usual: onze horloges worden eerst gecontroleerd door onze horlogemaker

1 like

Je kan vragen of de bekende reduced service a 750? Euro is uitgevoerd

1 like

Vind ik toch nog best een hoge prijs… voor een Reduced in deze tijd. Is de staat zó goed?

1 like

Staat is wel absoluut top

2 likes

3000 vind ik echt 500 teveel.

2 likes

In het blauw staat eentje voor 3150 of 3200 in veel slechtere staat

1 like

Vraagprijs kan altijd natuurlijk, maar ik betwijfel of hij het daar voor verkoopt.

Ik zou de huidige waarde niet boven 2500 zetten voor een reduced.

4 likes

Misschien dan zoiets? Net geserviced door Omega zelf? Beetje afdingen moet vast lukken.

https://www.chrono24.nl/omega/speedmaster-reduced--id44844918.htm

Dat is natuurlijk de meest nietszeggende belofte ooit als het niet gevolgd wordt door “en die heeft geconcludeerd dat alles tip top in orde is daarom krijg je 24 maanden garantie”.

2 likes

Waarbij ze waarschijnlijk denken “hopelijk gaat het 24 maanden goed……”

2 likes

Trouwens: een half jaar geleden is er daar 1 verkocht voor 2400. In het blauw dus.

3 likes