Omega Ultraman

Nee, maar de Snoopy, Alaska en die andere Snoopy (Star gazer ofzo?) Wel.

En natuurlijk deze:

1 like

FOIS please.

3 likes

Kan daar ook een jubilee aan?

Kidding… tuurlijk kan dat.

Check deze FOIS

Een witte secondewijzer erop en hesalite. Waarom? Omdat het kan.

@anon50762135EV: “je gaat een FOIS toch niet modden? Kom op man.”

@HanDavinci:

In alle eerlijkheid, een FOIS wil ik nog wel een keer hebben denk ik. Die maat is perfect. Nadat hij bij mijn Instamaatje Chris is geweest natuurlijk:

1 like

Kan dat maatje ook een Ultraman modden? Ik heb er toch twee!

5 likes

Zeker wel. Ik kan het alleen maar toejuichen, als je de waarde van een LE Speedy door wil spoelen :joy:

1 like

Grapje natuurlijk! want deze zijn alle twee voor de verkoop

6 likes

Maar wacht, dit is toch gewoon een Speedy met wat fancy oranje accenten? :thinking: Geniaal!

2 likes

Ten minste toch 1 lid dat vooruitziend genoeg was om er minstens twee te kopen…

3 likes

Haha! Making bank :money_with_wings:

228 reacties samengevat; niet iedereen vindt het leuk, maar het is je goed recht :+1:

4 likes

image
Klassiek boek, heerlijk spreekwoord.

Wat een moraalridders weer hier!

En voor wat betreft Omega… voor een bestaand model met een paar kleine aanpassingen en een kek verpakkingje een enorme premium rekenen!

3 likes

Bij inschrijving voor dat limited omega horloge. Krijgen handelaren dan voorrang? Het is wereldwijd begreep ik. Dus niet zo makkelijk om er een te bemachtigen
Wie het eerst komt wie het eerst maalt. Of is het zo simpel niet?

Ik weet het niet maar ik dat first come first served…

Was verkoop aan privépersonen, first come, first served, mits de boel niet crashte zoals bij mij!
Niet heel rouwig om btw.

1 like

Waarom vind je dat niet netjes? Niks gebeurt "over de rug " van forumleden: ze worden niet gedwongen immers en hebben ook nog de keus en mogelijkheid om elders te kopen.
De markt bepaalt de prijs. Deze leden hebben een risico genomen en vooraf een bedrag geïnvesteerd. Had iedereen kunnen doen, maar hebben de meesten niet gedaan. Sois.
Ik vind dit zeuren. Voor mij hetzelfde als bitcoin kopen (Met bijbehorend risico) en vervolgens boos op diegene worden als ze deze met winst verkopen…

Anyways: I do not agree! :wink:

8 likes

Alweer op de vlucht voor Vrouwe Justitia?

1 like

Lelijker kan hij er niet van worden. Modden die hap. Allebei.

2 likes

Blame the seller, blame Omega…blame the buyer!

De enige schuldige is de koper die er voor wil betalen, no more no less. Als er geen vraag is, is er ook geen aanbod meer.

Ik ga weer chasing classic cars kijken… over limiteds gesproken en allemaal liefhebbers bij elkaar. En gewoon handel.

Ciao!

3 likes

Ik merk dat er heel levendige discussie is losgebarsten over de Ultraman, mede door mijn verkooptopic.

Ik heb geen tijd en geen zin om het door te lezen. Mocht iemand willen dat ik je mening toch echt te weten kom, stuur dan gerust een PM.

In de tussentijd dank ik iedereen hartelijk die hiermee heeft gezorgd voor extra aandacht voor mijn verkooptopic :stuck_out_tongue_winking_eye:
En nu weer aan het werk :wink:

20 likes

1500-2000 winst?
Valt tegen.

Heb liever een Pepsi voor list. Daar valt teminste een leuke premium op te verdienen :sunglasses:

4 likes

Dat is toch een weekje werken. Niks mis mee.

Uiteraard.